کارخانه تولید میگو خشک در بندرعباس

میگو خشک بندرعباس و ماهی شیر قباد از جمله آبزیان است که با فرآوری و طی فرایندی رطوبت گیری می شود تا بر ماندگاری آن افزوده می شود و این خوراکی بسیار پرخاصیت بوده و طعم مورد پسندی دارد. کارخانه تولید کننده میگو خشک در بندر عباس حضور گسترده ای داشته و با استفاده از تجهیزات و توجه به استانداردها و اصول و فنون بهداشتی این محصول را مستقیم و عمده وارد بازار می کند.

کارخانه تولید میگو خشک در بندرعباس

مراحل تهیه میگو خشک

مراحل تهیه میگو خشک جهت تولید میگو ابتدا این آبزی را شستشو داده و تمیز می کنند و بعد سر و دم آن و دیگر ضایعات مانند پوست جدا سازی خواهد شد و در نهایت آن را حرارت داده و می گذارند پخته شود. بعد از پخت تیز آن را کاملا بهداشتی در دستگاه های خشک کن قرار داده و در اندازه های مختلف بسته بندی و وارد بازار می نمایند. فرایند تولید در کارخانجات بدین صورت است که:

  • میگو بعد از ورود در کارخانه شستشو داده و در آب جوشی که با نمک مخلوط شده ۱۵ دقیقه حرارت داده می شود.
  • بعد از آن در دستگاه سانتری فروژ قرار گرفته و رطوبت آن تا ۹۰ درصد از دست می رود و بعد میگو های خشک شده در توری های استیل ریخته شده و یا در دستگاه خشک کن صد درصد خشک می شود.
  • بعد از اینکه خشک شد در دستگاه بوجاری به طور کامل رگ گیری و پوست گیری شده و در میز کار کنترل نهایی خواهد شد.
  • بعد از آن در دستگاه وکیوم فورمینگ بسته بندی می شود، همچنین ضایعات آن نیز آسیاب شده و جهت خوراک دام و طیور بکار می رود.

غذا ماهی قرمز دارای مقادیر زیادی امگا۳ بوده و فسفر موجود در آن از کم خونی و سرطان پیشگیری خواهد نمود

بازار فروش میگو خشک بندرعباس

بازار فروش میگو خشک بندرعباس بازار فروش عمده میگو خشک بندر عباس حضور فعالی دارد و به طور گسترده و در سطح وسیعی از کشور در کار خرید و فروش این محصول بوده و علاوه بر رفع نیاز مشتریان به دلیل تنوعی و کیفیتی که در محصول ایجاد نموده نیاز تمام مشتریان را رفع می کند. خرید میگو خشک به صورت بسته بندی شده و فله ای عرضه می شود که باعث تنوع در آن شده است.

میگو در زمان خشک شدن کاملا رطوبت آن گرفته می شود تا دچار فساد نشود و بسته بندی آن نیز کاملا استاندارد انجام می شود و عاری از بوی نامطبوع بوده به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. خشک کردن این آبزی باعث ماندگاری بیشتر آن شده است، از آن نیز مانند آجیل به عنوان تنقلات و میان وعده استفاده می شود علاوه بر آن میتوان میگو خشک را خیساند و از آن در انواع غذا استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما