نحوه صادرات میگو به بازار های جهانی

میگو از خوشمزه ترین انواع غذاهای دریایی که پس از ماهی از محبوب ویژه ای برخوردار است. شما می‌توانید بهترین نمونه از آن را در هر جای ایران به دست آورید. نحوه صادرات میگو سخت نیست و روش های بسیاری برای این کار وجود دارد. کشورهای بسیاری هستند که تمایل به خرید انواع میگو های ایرانی دارند که از آن ها می توانیم به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی اشاره کنیم.

نحوه صادرات میگو به بازار های جهانی

مراحل صادرات میگو چگونه است؟

مراحل صادرات میگو چگونه است؟ میگو گونه ای از سخت پوستان است که در آب های شور و شیرین یافت می شود. این محصول مزایای مصرف بسیاری دارد که از آن ها می توانیم به وجود کلسیم، پروتئین، آهن، ویتامین های مختلف و… اشاره داشته باشیم.

میگو از خوشمزه ترین انواع غذاهایی است که می‌ توان آن را با استفاده از چاشنی ها، بسیار خوشمزه تر هم جلوه داد.

گفته می‌ شود که یک میگو حدود ۷ کالری دارد، بنابراین جزو غذاهای کم کالری به حساب می‌آید و گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی است از مشکل اضافه وزن در رنج اند. 

میگو در حفظ سلامتی پوست مو و ناخن بسیار موثر است که آن هم به دلیل پروتئین های سرشار در میگو است.

اما سالانه بیش از ۲۳ میلیارد دلار ارز جهانی در اثر فروش میگو به بازارهای جهانی، وارد کشور می‌ شود. بزرگ ترین کشورهای صادر کننده میگو هند، ویتنام و اکوادور هستند که از آن ها انواع میگوهای با کیفیت به کشورهای مختلف صادر خواهند شد.

ایران رتبه اول پرورش میگو در منطقه است. فروش عمده میگو از بازارهای ایرانی بسیار زیاد است و کشورهای مختلف تمایل به خرید میگوی باکیفیت ایرانی دارند. میزان تقاضای کشورها نسبت به میگوی ایرانی بالاست و همین امر سبب شده است تا تعداد بسیار زیادی از پرورش دهندگان میگو به دنبال افزایش تولیدات خود باشند. آن ها می‌ توانند به راحتی سفارش بگیرند و میگوی خود را از گمرک ایران انتقال دهند.

کشور عمان و آمریکا و … برای خرید میگو ایرانی رغبت بالایی دارند و همواره بسیاری از انواع میگوی ایرانی به این کشورها صادر می  شود. 

نحوه صادرات انواع میگو در سال 99

نحوه صادرات انواع میگو در سال 99 انواع میگو ایرانی بسیار معروف است و شما می توانید بهترین از آن را در هر جای کشور به راحتی به دست آورید‌. اما مهم ترین مسئله، صادرات میگو است. میگوهای ایرانی به شکل فله ای به بسیاری از نقاط جهان صادر می شوند.

اما بهترین گزینه برای صادرات میگو، ارائه آن به شکل بسته بندی است که عرضه کنندگان آن هم از این راه به سود خوبی خواهند رسید.

فروشگاه ما به صورت عمده میگو صادراتی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار داده که در این زمینه دست واسطه از معامله حذف خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما