میزان صادرات میگو به ترکیه

اگر بخواهیم یکی از لذیذ ترین و در عین حال پر خاصیت ترین غذاهای دریایی را معرفی کنیم قطعا میگو می تواند بهترین گزینه برای معرفی باشد. این آبزی به روش های مختلف طبخ می شود و عطر و طعمی بی نظیر دارد. مصرف روزانه آن می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند. خاصیت زیاد و کیفیت بالا باعث شده تا میزان صادرات میگو به کشورهای دیگر افزایش زیادی پیدا کند. این امر درآمد ارزی زیادی به همراه دارد.

میزان صادرات میگو به ترکیه

نقد و بررسی میزان صادرات میگو

نقد و بررسی میزان صادرات میگو قیمت میگو ایرانی مناسب بوده و در نقطه مقابل کیفیت بسیار بالایی هم دارد و این امر باعث شده تا حجم صادرات طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کند. برخی از شرکت ها به خاطر ارائه بهترین میگو توانسته اند جزء برترین ها در میان رقبا و حتی در جهان باشند. این شرکت با صادرات محصول سود زیادی را به دست آورده است. برترین تاجران به نام کشور زیر نظر این شرکت ها فعالیت می کنند و وظیفه تحویل سفارشات خارجی را به عهده دارند.

کیفیت بالای این محصول ایرانی موجب شده تا هر ساله به میزان تقاضای مشتریان افزوده شود. این افزایش ها به حدی بوده است که در سال اخیر حجم بالایی به دیگر کشور ها صادر شده است. صادرات زمینه ای برای رشد تولید کننده، بازرگان و اقتصاد کشور می باشد. شرکت های بازرگانی از عوامل مهم این پیشرفت ها هستند. صادر کنندگان با توجه به نیاز مشتریان توانسته اند رضایت و اعتماد آنان را به دست آورده و آنها را مشتری دائمی خود کنند. 

میزان صادرات میگو ایرانی

میزان صادرات میگو ایرانی بالا رفتن میزان صادرات میگو ایرانی باعث شده تا سطح صید افزایش پیدا کند که برای تولیدی سودآور است. امروزه توسعه صادرات یکی از مهم­ترین برنامه‌­ های اقتصادی کشورهای در حال توسعه به ویژه کشورهای تک محصولی متکی به نفت است و این در حالی است که میگو ایرانی یکی از اصلی‌­ ترین صادرات غیرنفتی ایران است که مزیت‌­­ های نسبی زیادی در اقلیم کشور دارد و می‌­ تواند سودآوری بسیاری داشته باشد.

این امر موجب ارز آوری و ایجاد اقتصاد پایدار برای کشور می­ گردد و از طرفی با ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم به رشد صنعت و اقتصاد کشور کمک شایان می­­ کند. همه ی این خواص به همراه تمام ویژگی های خوب میگو باعث شده تا هم در واردات و هم برای صادرات جایگاه ویژه ای پیدا کند. 

اکثر آبزیان صید شده در کشور توسط صادر کننده هایی که در این حیطه مشغول به کار می باشند به کشور های متقاضی آن ها وارد می شوند. صادرات میگو تولیدی ایران به دیگر نقاط جهان یکی آن ها می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما