مرکز صادرات میگو به قطر

صنعت تولید و پرورش میگو در کشور طی سالهای اخیر سیر صعودی داشته است که این امر روند صادارت این محصول به کشورهای مختلف را نیز همواره کرده است. کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله مقاصد تولید کنندگان ایرانی به شمار می آیند. در مورد صادرات میگو به قطر و بهترین شیوه برای حفظ تازگی و ماندگاری این محصول چه اطلاعاتی دارید؟ به عنوان بزرگترین مرکز تامین کننده آبزیان صادراتی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

مرکز صادرات میگو به قطر

شیوه صادرات میگو به قطر

شیوه صادرات میگو به قطر دریای عمان و خلیج فارس بستر مناسبی برای زندگی انواع آبزیان است که این امر روند صید آنها را برای صیادان ایرانی نیز هموار کرده است. طی سالهای اخیر علاوه بر صید انواع میگو از بستر خلیج فارس، شیوه های پرورش صنعتی این موجودات نیز رونق چشمگیری داشته است.
انواع میگو ببری، موزی، میگو سفید، سرتیز، هندی و میگو ببری سیاه از جمله ارقام موجود در جنوب کشور هستند که در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسند. در این بین علاوه بر مصارف داخلی، حجم قابل توجه ای از میگو پرورشی و صید شده از دریا به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می شود.
با توجه به آمارها طی سالهای اخیر بزرگترین خریداران خارجی انواع میگو ایرانی کشورهای چین، تایلند و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بوده اند. سهم صادرات میگو به کشورهای عربی سالیانه حدود 9 هزار تن است که رقمی قابل توجه می باشد.
علاوه بر آشنایی با بازارهای هدف، شناخت شیوه های صادرات نیز نقش مهمی در تضمین کیفیت و تازگی این محصولات دارند. معمولاً برای صادرات عمده از کانتینرهای مخصوص حمل فرآورده های گوشتی استفاده می شود که دمای آن به صورت مداوم توسط متخصصین بررسی خواهد شد.
البته شیوه های نوین انجماد و بسته بندی میگو پاک شده برای صادرات نیز روشی پرطرفدار است که خریداران عمده ترجیح می دهند آن را به کار گیرند تا از کیفیت نهایی محصول اطمینان کامل داشته باشند.

صادرات عمده میگو به قطر

صادرات عمده میگو به قطر قیمت میگو صادراتی از فاکتورهای مهم برای فعالین بازار است که همواره می تواند چالش هایی را برای آنها ایجاد کند. بدون شک نوسانات بازار و عوامل کیفی نقش مهمی در تعیین و افزایش نرخ فروش هر تن میگو صادراتی خواهند داشت. برخی از مهمترین معیارها که همواره در حال تغییر نیز هستند عبارتند از:

  • میزان تولید میگو پرورشی
  • حجم صید میگو از دریا
  • درجه کیفی و سایز میگو
  • رعایت استانداردهای صادراتی مانند نوع بسته بندی
  • فرآیند سورت و بسته بندی کردن میگو
  • نرخ ارز مبادلاتی و نوسانات آن در بازار بین المللی

اگر در زمینه صادرات عمده میگو به قطر و دیگر کشورهای عربی فعالیت دارید، جهت کسب جدیدترین اطلاعات از قوانین و مقررات و تهیه بهترین نوع این محصول با درجه کیفی ممتاز می توانید با مشاوران و نمایندگان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما