مرکز صادرات انواع میگو پرورشی بوشهر

باید بگوییم که امر پرورش و تولید انواع میگو در ایران و جهان سابقه ای بسیار طولانی دارد و بسیاری از شهرهای ساحلی در زمینه تولید میگو فعالیت گسترده دارند، قطعه جنوب کشورمان و شهر بوشهر از بزرگ ترین تولید کنندگان میگوهای پرورشی درجه یک در کشور عزیزمان هستند. مرکز صادرات انواع میگو پرورشی بوشهر با بسته بندی محصول و قیمت گذاری مناسب بر روی آنها توانسته این فرآورده دریایی را به بسیاری از کشورهای دنیا ارسال و صادر کند و صادرات میگو پرورشی زمینه ارز آوری بالا را فراهم کرده است.

مرکز صادرات انواع میگو پرورشی بوشهر

بهترین میگو پرورشی ایرانی

بهترین میگو پرورشی ایرانی بهترین میگو پرورشی ایران، در بوشهر تولید می شود و این شهر به این دلیل که در نزدیکی دریا بوده و از  منابع مورد نیاز برخوردار است توانسته به راحتی سالانه حجم گسترده ای از انواع میگو را به مرحله تولید و پس از آن فروش وارد کند.

باید گفته شود که تولید میگو پرورشی به صورت انبوه باعث شده که نیاز بازار ها و مصرف کنندگان داخلی به راحتی برطرف شود.

میگو ها اغلب دو گروه میگوهای سردسیری و گرمسیری تقسیم شده و میگوهای پرورشی کشورمان، نمونه گرمسیری محصول می باشند که از گوشتی شیرین و مغذی برخوردار هستند.

انواع میگو پرورشی با اسامی زیر شناخته می شوند:

  • میگوی سفید هندی
  • میگوی ببری سبز
  • میگوهای موزی

صادرات میگو پرورشی با بهترین کیفیت

صادرات میگو پرورشی با بهترین کیفیت باید در نظر داشته باشیم که میگو نیز از نظر کیفیت دارای درجه بندی از نظر کیفیت است، و به طور معمول برای صادرات این محصول پر خاصیت، با کیفیت ترین نمونه محصول از جانب صادر کننده انتخاب می شود.

صادر کننده بزرگ میگو پرورشی بوشهر با استفاده از سیستم فروش عمده توانسته شرایط خرید کلی با کم ترین سرمایه ممکن را برای مشتریان خارجی فراهم کند.

میگوهای صادراتی همواره به صورت بسته بندی شده صادرات می شوند و هر محصول بر اساس وزن و همچنین کیفیت قیمت های متغیری دارند.

در ادامه قابل ذکر است که میگو ایرانی در کنار کیفیت عالی، خواص سرشاری نیز دارد و این امر موجب فروش انبوه آن در سطح بازارهای بین المللی شده است؛ خواص انواع میگو بوشهر به این شرح است:

  • دشمن فشار خون

اگر از فشار بالا رنج می برید میگو را جایگزین گوشت قرمز کرده و به کمک این خوراک دریایی فشار خود را در سریع ترین زمان کنترل کنید.

  • کمک به درمان فقر آهن

اگر به صورت موروثی از بیماری کم خونی رنج می برید، حتما از میگو کمک بگیرید، زیرا این محصول آهن فراوان دارد. 

  • سطح کلسترول پایین

کنترل کلسترول توسط میگو باعث می شود که به امراض قلبی و عروقی دچار نشوید.

  • پیشگیری از مشکلات مغزی چون آلزایمر

یکی از بیماری های شایع مغز در دوران کهنسالی فراموشی است و به کمک میگو به راحتی می توانیم از این مشکل پیشگیری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما