مرجع فروش میگو خشک آجیلی

میگو خشک آجیلی از خوش طعم ترین و لذیذترین خوراکی ها است که طعمی عالی و عطری فوق العاده دارد و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است

مرجع فروش غذا ماهی گوپی تنها هدفش رفع نیاز های مشتریان با پرداخت هزینه‌ های اندک و در اسرع وقت می باشد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافته است و توانسته برگ زرینی را در پرونده خود ثبت نماید.

مرجع فروش میگو خشک آجیلی

شرایط نگهداری میگو خشک آجیلی

شرایط نگهداری میگو خشک آجیلی یکی از معروف ترین جانداران دریایی که جایگاه ویژه ای در بین ایرانیان دارد میگو می باشد که در دسته با ارزش ترین و مقوی ترین محصولات قرار گرفته است و این جاندار ریز پس از صید علاوه بر این که به صورت تازه مصرف می شود جهت تهیه میگو خشک آجیلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

میگو آجیلی همانطور که از نامش پیداست از میگو تازه و کاملا سالم تهیه می شود و ظاهری شبیه به دانه های برنج دارد که بسیار ریز می باشد و کاملا یکدست و یکنواخت می باشد.

این محصول طعم و مزه ای بسیار عالی و دل انگیز دارد و طعم میگو تازه را با خود به همراه دارد و دارای عطر و بویی خوب می باشد و فاقد هرگونه بوی زننده و نامطبوعی است.

میگو خشک آجیلی بافتی تازه و کاملا ترد دارد و هیچ گونه ناخالصی و املاحی در ترکیب آن وجود ندارد و منبعی مملو از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد که خواص بسیار زیادی نیز برای بدن دارد و در بهبود و درمان بسیاری از بیماری های روحی و جسمی مفید می باشد.

پروتئین بالایی داشته و برای رژیم‌ های تنظیم وزن پیشنهاد می‌ گردد. دارای کلسیم، منیزیم و سلنیوم است و به سلامت استخوانها کمک می‌کند. واحد سفارش کیلوگرم می باشد.

نگهداری میگو خشک آجیلی زمان زیادی ممکن است و این ماده غذایی خوشمزه را بدون یخچال تا یک سال نیز می توان نگهداری نمود و هیچ آسیبی به طعم ،بافت و کیفیت آن وارد نمی شود. این ماده غذایی دریایی نسبتاً کم کالری بوده و علاوه بر انواع ویتامینها و مواد معدنی، مقدار زیادی پروتئین و چربیهای سالم را نیز تأمین می‌‌کند.

عرضه کننده میگو خشک آجیلی

عرضه کننده میگو خشک آجیلی

تن ماهي فاميلا از معروف ترین و مشهور ترین محصولات است که طرفداران بسیاری در سنین مختلف دارد این محصول نسبت به سایر نمونه های آن در بازار با کیفیت تر و مرغوب تر می باشد. عرضه میگو خشک امروزه از رونق و توسعه خوبی برخوردار می‌باشد زیرا عرضه‌کنندگان این محصول وب سایت اینترنتی معتبری را طراحی نموده اند که محصولات خود را مستقیما با ارائه ضمانت و گارانتی به صورت فله ای و بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل یا مغازه به خریداران تحویل دهند و رضایت و اعتماد آن ها را به خود جلب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما