قیمت صادرات میگو به روسیه در سال 99

ایران یکی از بزرگ ترین مراکز پرورش و تولید محصولات دریایی همچون میگو می باشد. میگو دارای گونه های متنوع بوده که از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و ارزش غذایی بالایی دارند. قیمت صادرات میگو به روسیه در سال 99 را می توان از طریق کارشناسان فروش به دست آورد. این محصول فروش بسیار بالایی در بازار خارجی به خود اختصاص داده و سالانه حجم انبوهی از آن صادر می گردد.

قیمت صادرات میگو به روسیه در سال 99

معرفی انواع میگو مناسب صادرات

معرفی انواع میگو مناسب صادرات میگو از مهم ترین وعده های غذایی می باشد که به دلیل مزه فوق العاده و خواص ارزشمندی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. ایران دارای آب آزاد و استخرهای بسیار پیشرفته ای است که حجم انبوهی از میگو را پرورش می دهد.

در زیر انواع میگو مناسب برای صادرات معرفی شده است:

  • شاه میگو
  • میگو با پوست
  • میگو پوست کنده
  • میگو ببری
  • میگو صورتی

هر کدام از این گونه ها در شکل ظاهری و اندازه دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند. در این میان می توان گفت شاه میگو بیشترین سهم صادرات را به خود اختصاص می دهد و به عنوان بهترین گونه شناخته می شود.

این محصول دریایی به بسیار از کشورها به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات می شود. روزانه صدها کیلوگرم میگو در ایران بسته بندی می شود که برای این کار از روش های کاملا بهداشتی و استاندارد بهره گرفته شده است.

بزرگترین مرکز صادرات میگو به روسیه

بزرگترین مرکز صادرات میگو به روسیه صادرات میگو پرورشی بوشهر به بسیاری از کشورها و نقاط مختلف جهان به ویژه روسیه انجام می ‌شود. این نوع محصول توسط تولید کنندگان داخلی با استفاده از بهترین دستگاه های روز تولید شده است و به صورت عمده و کلی روانه بازار بین المللی می شود.

بسیاری از کشورها خواستار این محصول هستند و روزانه به سفارش عمده آن می پردازند. به این جهت از بین باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین تولیدات ایرانی که به عنوان بزرگ ترین مرکز صادرات میگو شناخته می شود محصولات را انتخاب نموده و به عرضه آنها پرداخته می ‌شود.

مشتریان و مصرف کنندگان محترم در خارج از کشور می توانند به هر میزانی که می ‌خواهند این محصول را خریداری نمایند. قیمت این کالا بسیار مناسب بوده و همه افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. صادرات میگو صادراتی ایرانی برای تولید کنندگان و صیادان داخلی بسیار مهم است و موجب رونق کسب و کار آنها می‌ شود.

به دلیل فروش بالایی که این محصول در بازار خارجی روسیه از آن خود کرده است تولید کنندگان به تولید انبوه و عمده آن به صورت شبانه‌ روزی پرداخته‌ اند. شما نیز می توانید این محصولات دریایی صادراتی را با مرغوبیت بالا سفارش داده و از مزایا و خصوصیات آن بهره کافی را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما