فروش میگو خشک ریز تهران

فرآورده های دریایی بسیاری وجود دارد که مورد توجه واقع شده اند و از جمله ارزشمند ترین انواع آن میگو می باشد که انواع ریز آن معمولا به دلیل محبوبیت فراوان خشک شده و سپس ارائه می گردد، فروش میگو خشک ریز تهران نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است و به این ترتیب باعث شده که قیمت این نوع محصولات دریایی نیز کاهش پیدا کند. فروش میگو خشک ریز تهران

طرز تهیه میگو خشک ریز

طرز تهیه میگو خشک ریزمیگو پرورشی عمده را می توان به روش های مختلفی تولید کرد که در ادامه یکی از بهترین طرز تهیه آن ها آموزش داده خواهد شد‌؛

  1. در مرحله اول تازه ترین و درجه یک ترین میگو های صید شده از دریا های شمالی یا جنوبی کشور تهیه شده و سپس قسمت های اضافی و ضایعاتی آن از جمله پوست، سر و شاخک ها پاک می گردد تا تنها فیله سفید و یا صورتی باقی بماند.
  2. سپس برای تهیه میگو خشک ریز فیله های آن را در مقادیر زیادی از ادویه جات و چاشنی ها قرار می دهیم تا بوی زهم میگو ها گرفته شود و به این منظور می توان از سیر، پیاز، آبلیمو و غیره استفاده کرد.
  3. حال فیله های میگو ریز را در مقادیر زیادی نمک خوابانیده و اندکی می پزیم و سپس در دستگاه های مخصوص خشک کن قرار می دهیم تا به خوبی خشک شده و تمام رطوبت آن از بین برود، از سوی دیگر می توان از دوده هیزم نیز برای آن استفاده کرد که در این صورت به شکل دودی خشک شده و طعم و رنگ متفاوت تری خواهد داشت که اغلب مورد پسند مصرف کنندگان است و می توان از انواع چاشنی ها نیز برای طعم دار کردن این خشکبار استفاده کرد.

مراکز خرید میگو خشک ریز تهران

مراکز خرید میگو خشک ریز تهران مراکز خرید ماهی شیر جنوب از جمله برترین مجموعه ها جهت تامین این نوع محصولات است، چرا که دارای سابقه و اعتبار بالایی در این زمینه بوده و به این ترتیب با خرید از این مراکز می توان به اصل بودن این نوع خشکبار اطمینان کرد و همچنین می توان به قیمتی مناسب آن ها را تهیه نمود.

قیمت های کلی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، کاملا با کیفیت مواد اولیه به کار رفته و همچنین مرغوبیت محصول متناسب بوده و به این ترتیب می توان آن ها به شکل عمده هم تهیه کرد که تنها کافی است با بخش فروش تماس حاصل شده و مقدار های آن به شکل کیلویی ثبت گردد تا پس از آن بسته بندی محصول آغاز گردد و پس از آن بتوان درب منزل آن را تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما