فروشندگان میگو خشک صادراتی

فروشندگان‌میگو خشک صادراتی و میگو پرورشی عمده با توجه به رشد روزافرون‌صنعت پرورش میگو، و خواص روزافزون گوشت ابن موجود آبزی در تامین فسفر و پروتئین مورد نیاز افراد، به ویژه کودکان، بر آن هستند که عرضه میگو خشک صادراتی را در مجموعه شریمپس با کیفیتی جهانی و قیمت به صرفه عمده انجام دهند. برای آشنایی با خواص میگو خشک از سایت ما دیدن کنید

فروشندگان میگو خشک صادراتی

کیفیت میگو خشک صادراتی

کیفیت میگو خشک صادراتی

میگوهای خشک صادراتی حاوی آستاگزانتین ، کاروتنوئید هستند کاروتنوئید می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و از پوست در برابر پیری زودرس محافظت کند. علاوه بر این ، میگوها سرشار از روی هستند. روی نقش مهمی در تولید سلول های جدید مانند سلول های مو و سلول های پوستی دارد. غذاهای دیگری نیز وجود دارد که تأثیر مثبتی بر روی پوست دارند: زیتون ، آناناس ، آووکادو و پرتقال . بعلاوه ، روی باعث عملکرد غدد ترشح کننده روغن در پوست سر می شود که موها را براق نگه می دارد. میگو همچنین منبع خوبی از مس است. مس می تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کرده و به ضخامت مو کمک کرده و همچنین باعث تشدید رنگ مو شود.

ک میگو پر از پروتئین ، ویتامین D ، ویتامین B3 و روی است. میگو یک منبع غذایی عالی بدون کربوهیدرات است. میگوها اغلب در رژیم های غذایی برای افرادی که می خواهند لاغر شوند نیز مناسب است. ید موجود در میگو تأثیر مثبتی بر عملکرد غده تیروئید دارد که متابولیسم پایه یا میزان استفاده بدن از انرژی را در حالت استراحت کنترل می کند. کمبود ید می تواند منجر به کند شدن غده تیروئید شود که به نوبه خود می تواند منجر به افزایش وزن و مانع کاهش وزن شود.

ارزش غذایی ماهی شیر جنوب به طور متوسط ​​91 کیلو کالری در هر 100 گرم ، 18.5 گرم پروتئین ، 0 گرم کربوهیدرات ، 1.9 گرم چربی فراهم می کند که 0.5 گرم آن اشباع شده است. میگوها حاوی ویتامین های زیر هستند: B1 ، B2 ، B6 ، B11 ، B12 ، C ، D و در آخر ، میگوها حاوی مواد معدنی زیر هستند: سدیم ، پتاسیم ، کلسیم ، فسفر ، آهن ، منیزیم ، مس و روی

شرکت عرضه میگو خشک صادراتی

شرکت عرضه میگو خشک صادراتی برای خرید میگو به صورت عمده و با کیفیت مطلوب می بایستی به فروشگاه های مرکزی فروش عمده این محصول درجه یک مراجعه کنید .یکی از آسان ترین شیوه‌های خرید محصولات ،خرید به صورت اینترنتی است. قاعدتا هر چی که به آگاهی شهروندان گرامی مبنی بر مزیت ها و کیفیت میگو خشک بیشتر باشد. مقدار خرید آنها نیز متناسب با آن آگاهی بالا خواهد رفت.

محصول میگو یک محصول ممتاز درجه بالا می باشد که توانایی جذب سلایق و طبایع مختلف را دارد. با توجه به مصرف خوراکی بودن میگو پیشنهاد میشود که خرید این محصول در حجم های بالا صورت بگیرد ، که در آن‌صورت نه تنها سود سرشاری را نصیبتان خواهد کرد بلکه داشتن مزیت های گوناگون را برای شما امکان پذیر می کند. در .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما