عرضه شاه میگو ایرانی در بوشهر

میگو یکی از برترین انواع آبزیانی است که در آب های شور و شیرین یافت می شود. عرضه میگو و شاه میگو ایرانی در شهر بوشهر با قیمت عمده صورت می گیرد.
میگو یکی از برترین و مرغوب ترین انواع آبزیانی است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند و البته این آبزیان در انواع مختلفی یافت می شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود. میگو قادر است در آب های شیرین و شور زندگی کند و البته بهتر است بدانید نوع میگوی آب های شور با شیرین متفاوت بوده است. از برترین انواع میگو آب شور می توان به کورال راه راه، تایگر، کمل، اسکارلت، همزیست شقایق، پا کننده نعنایی و… اشاره کرد. از معروف ترین انواع shrimps.ir نیز می توان به میگو ردبی، ردفایر، گلدن، پینوکیو و… اشاره نمود. این میگو ها هر کدام در شرایط خاصی زندگی می کنند و هر کدام از نظر شرایط فیزیکوشیمیایی با هم متفاوت می باشند.
میگو تازه در برابر سختی ها و انواع سموم در دریا ها از خود مقاومت نشان می دهد و البته از کلسیم، ید و پروتئین بسیار زیادی تشکیل شده است. این آبزی باعث می شود تا گردش خون در بدن افزایش یابد و برای افراد باردار و آن هایی که از بیماری های قلبی رنج می برند، بسیار مفید می باشد.

خصوصیات شاه میگو

شاه میگو که از جثه ای بسیار بزرگتر از میگو معمولی برخوردار می باشد از خانواده نفروپیدا محسوب می شود. این میگو نوعی از جهش یافته میگو است و در آمریکای شمالی از آن بسیار استفاده می شود و مورد پرورش قرار می گیرد. شاه میگو از نظر اقتصادی و غذایی بسیار به صرفه بوده و در مناطق ساحلی نیز یافت می شود. شاه میگو ها نیز در اندازه های متفاوتی رشد می کنند که بزرگترین شاه میگو دارای وزنی برابر با 20 کیلوگرم می باشد و از پوسته بسیار سختی برخوردار است.
میگو پاک شده در بوشهر از چهار جفت پا برخوردار بوده و برای راه رفتن و دفاع از خود از آن ها استفاده می کنند. البته بهتر است بدانید شاه میگو ها از بدنی دراز برخوردار می باشند و بیش تر در بین سنگ های دریایی پنهان می شوند. این میگو ها می توانند از غذا های مرده و زنده تغذیه کرده و به سرعت رشد کنند.

 صید میگو در آب های استان بوشهر

زمان آغاز shrimps.ir در آب های بوشهر ازنیمه های امرداد ماه (بنا بر نظر موسسه تحقیقات شیلاتی ایران روز ثابتی ندارد) و تا حدود بین 30 تا 45 روز ( حتا ممکن است گاهی کمتر و یا بیشتر ) ادامه می یابد. ( باز هم بستگی به نظر همان موءسسه و استناد به نتایج گشت های تحقیقاتی کارشناسان مربوطه دارد.)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما