صادرات میگو مرغوب به عراق

صادرات میگو به عراق یکی فعالیت های اقتصادی پر سود در کشورمان است که سالانه ارز آوری بالایی در این حوزه صورت می گیرد. میگو پرورشی ایران یکی محصولات ارزشمندی است که در مناطق مختلفی از کشور در حال تولید می باشد و شرکت صادرات میگو  این محصول را به صورت فله و بسته بندی، خشک و تازه روانه بازار های کشور همسایه می کنند.

صادرات میگو مرغوب به عراق

خواص درمانی میگو چیست؟

خواص درمانی میگو چیست؟ میگو در کنار ماهی به عنوان یک غذای دریایی رقابت پا به پایی دارد و امروزه تنوع غذاهایی که می توان در طبخ آن ها از میگو استفاده کرد بسیار است. دلیل استفاده گسترده از این آبزی خواص درمانی بالایی است که دارا می باشد.

بسیاری از پزشکان مصرف میگو را به دلیل فوایدی که دارد بسیار توصیه می کنند. در این بخش به 4 خاصیت درمانی میگو اشاره می کنیم:

  1. حاوی کلسترول خوب است: برخلاف عقیده ای که بسیاری از افراد دارند، که مصرف میگو باعث می شود میزان کلسترول خون بالا برود، باید گفت کلسترول موجود در میگو، در دسته کلسترول خوب است، علاوه بر این با مصرف آن میزان تری گلیسیرید خون پایین می آید و از گرفتگی های عروقی می کاهد.
  2. ضد کم خونی: خوردن گوشت قرمز می تواند تامین کننده آهن در بدن باشد، حال اگر خوردن گوشت قرمز برایتان ناخوشایند است می توانید میگو را جایگزین قرار دهید، میگو می تواند به طور میانگین چیزی نزدیک به 19 درصد از نیاز بدن به این ماده را تامین کند، به همین دلیل جایزگین خوبی است.
  3. دشمن آلزایمر: میگو مانند ماهی از امگا3 و فسفر فراوانی تشکیل شده است، و این ماده ارزشمند به تقویت حافظه کمک می کند و می تواند پیشگیری کننده خوبی برای بروز فراموشی و آلزایمر گردد.
  4. سلنیوم فراوان: سلنیوم ماده ای است که خاصیت آنتی اکسیدانی فراوانی دارد و وجود آن در بدن به تقویت سیستم گوارشی کمک می کند و در نهایت از بروز سرطان هایی چون سرطان معده و لوسمی جلوگیری می کند. به راحتی با مصرف 100 گرم میگو می توان چیزی نزدیک به 60 درصد از این ماده در بدن تامین شود.

و بسیار خواص دیگری که می توان به موارد بالا اضافه کرد. پس مصرف میگو می تواند جزو مواد غذایی باشد که نیاز است در سبد غذایی خود قرار داد و از آن بهره برد.

مرکز صادرات میگو درجه یک به عراق

مرکز صادرات میگو درجه یک به عراق کشورمان به دلیل پرورشگاه های متعددی که در این حوزه دارد و گونه های مختلفی از میگو را به صورت آزاد و پرورشی تولید می کنند جزو یکی از مراکز صادراتی میگو در دنیا می باشند. در این میان مناطق جنوبی کشور را می توان از معادن مهم تولید و صادرات این محصول به عرق دانست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما