صادرات میگو ایرانی به کشورهای آسیایی

با توجه به کیفیت بسیار بالا و مزه بی نظیر، صادرات میگوی ایرانی به کشورهای مختلف آسیایی توسط شرکت های بازرگانی در بالاترین سطح ممکن در حال انجام است.

چندین هزار تن از انواع میگوهای مرغوب ایرانی اعم از میگوی ببری، میگوی سفید، میگوی طلایی و … در بهترین شرایط و با بسته بندی های استاندارد هر ساله به کشورهای جنوب شرقی آسیا، امارات، قطر، کویت، عمان، اسپانیا، انگلستان و فرانسه صادر می گردد.

صادرات میگو ایرانی به کشورهای آسیایی

کیفیت صادرات میگوی ایرانی

کیفیت صادرات میگوی ایرانی میگوی ایرانی از مرغوبترین انواع این آبزی با ارزش در کل دنیا محسوب می گردد.

تنوع گونه ای فراوان، اندازه بزرگتر در مقایسه با میگوهای تولید شده در دیگر کشورها، طعم لذیذ و ارزش غذایی بسیار بالا از نکات بارز و ویژگی های میگوی ایرانی است.

صادرات این محصول بصورت تازه، یخ زده یا خشک شده و در بسته بندی های متنوع یا بصورت فله ای، پاک شده یا با پوست و در اوزان مختلف و البته با رعایت تمامی استانداردهای بهداشت جهانی انجام می شود.

چند سالی است که بدلیل افزایش میزان خریداران خارجی میگوی ایرانی، رقابت بین تولید کنندگان و تجار فعال در کشورمان برای صادرات میگو بیشتر گردیده و این امر منجر به ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و رعایت هرچه ببشتر نکات ضروری برای افزایش کیفیت این محصول صادراتی گردیده است.

قیمت مناسب میگوی ایرانی از دیگر دلایل استقبال مشتریان خارجی از انواع میگوی ایرانی می باشد.

جالب است بدانید، صادرات میگوی ایرانی به بسیاری از کشورهای آسیای جنوب شرقی، اروپا و خاورمیانه که خودشان در صید و تولید میگو نیز فعالیت دارند در سطح بسیار بالایی صورت می پذیرد و این امر تنها بدلیل کیفیت فوق العاده میگوی صادراتی ایران است.

در مجموع، صادرات انواع میگوهای ایرانی با بالاترین کیفیت به کشورهایی مانند امارات، تایوان، قطر، عمان، سنگاپور، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان، روسیه، چین و دیگر کشورها انجام می گردد.

این امر، باعث ارز آوری فراوان و افزایش رونق اقتصادی کشورمان می گردد و علاوه بر این، به ایجاد اشتغال در شهرهای مختلف ایران منجر می شود.

قیمت مناسب صادرات میگوی ایرانی

قیمت مناسب صادرات میگوی ایرانی علیرغم کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب صادرات میگوی ایرانی در مقایسه با انواع مشابه این محصول که در کشورهای دیگر تولید و عرضه می گردند، باعث شده که مشتریان بسیار زیادی در نقاط مختلف جهان داشته باشد و هر ساله به میزان مشتریان خارجی میگوی ایرانی افزوده شود.

برای خرید میگوهای مرغوب ایرانی می توان به سایت اینترنتی معتبر فروش این محصول در کشورمان مراجعه کرده و با مطالعه مشخصات و قیمت های انواع میگو به ثبت سفارشات به میزان دلخواه اقدام نمود.

از مزیت های خرید از این مجموعه، کیفیت بالای محصولات، قیمت های مناسب، امکان ارسال سفارشات به تمام نقاط ایران و جهان از طریق راه های زمینی، هوایی و دریایی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما