صادرات بهترین میگو پرورشی به روسیه

صادرات میگو به روسیه در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی نموده است. روسیه به عنوان یکی از اصلی ترین خریداران میگو ایرانی شناخته می شود. کیفیت بالا و طعم مطلوب میگو پرورشی تولید شده در ایران در کنار قیمت مناسب توانسته است رضایت خریداران روسی را جلب کند. تجار ایرانی نیز توانسته اند با شناسایی ظرفیت های بالقوه صادراتی روسیه، بازار خوبی برای فروش این محصول ایرانی داشته باشند.
صادرات بهترین میگو پرورشی به روسیه

ویژگی های میگو پرورشی صادراتی

ویژگی های میگو پرورشی صادراتی در حال حاضر انواع مختلفی از میگوهای پرورشی در ایران تولید می شود. این ماده غذایی که به عنوان تجاری ترین محصول دریایی شناخته می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. میگوهای پرورشی صادراتی با توجه به استانداردهای خاصی تولید می شوند. میگو پرورشی سالم و تازه رنگ روشنی دارد. پوسته آن سفت بوده و گوشتش به پوسته محکم چسبیده است. اگر تازه نباشد رنگ آن طبیعی نبوده و حالت لیزی دارد.
میگوی پرورشی صادراتی اگر تازه صید شده باشد نباید دچار لکه یا نقطه سیاهی روی پوست یا گوشت آن دیده شود. معمولا میگوهای پرورشی رنگ پوسته سبز زیتونی و میگوهای دریایی به رنگ صورتی روشن هستند. این ویژگی بارز سبب تشخیص آسان این دو نوع میگو از یکدیگر می شود.
میگوهای صادراتی از نظر جثه به یک اندازه هستند. وزن آنها تقریبا هم اندازه یکدیگر بوده و معمولا در بسته بندی هایی با وزن یکسان جهت صادرات آماده می شوند. همچنین میگوهای پرورشی در بسته بندهایی کاملا بهداشتی جهت صادرات آماده می شوند.
می توانید آن را هم به صورت آماده شده و هم نیمه آماده در بازار مشاهده کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند فیله میگو را خریداری و مصرف کنند. چرا که تمیز کردن آن کمی زمانبر است. بهترین نوع میگو پرورشی در استان های بوشهر و هرمزگان به عمل می آید. البته در دیگر استان ها نیز گونه های صادراتی پرورش با رعایت استانداردها، تولید می گردد.

صادرات میگو به روسیه به صورت مستقیم

صادرات میگو به روسیه به صورت مستقیم صادرات میگو به روسیه به صورت مستقیم انجام می شود. میگوی صادراتی ایرانی هم به صورت تازه و هم منجمد شده یا همان فیله به این کشور صادر می شود. روش صادرات هم به دو شیوه دریایی و هوایی صورت می گیرد. نزدیک بودن دو کشور به یکدیگر یکی از مهمترین دلایلی است که صادر کنندگان ایرانی تمایل زیادی به فروش میگو به این کشور پرجمعیت دارند. آشنایی با قوانین صادراتی کشور روسیه و رعایت آنها نیز توانسته است افزایش صادرات را به دنبال داشته باشد.
صادرات به صورت مستقیم با استقبال بسیار خوب خریداران روسی هم روبه رو گردیده است. چرا که ارسال مستقیم سبب کاهش قیمت تمام شده برای خریدار می گردد و از این نظر بسیاری از تجار علاقه مند به مذاکره بی واسطه با فروشندگان ایرانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما