صادرات انواع میگو به مالزی از کشور

کشور ایران یکی از کشورهایی می باشد که در پرورش میگو بسیار موفق بوده است و با توجه به این که علاقمندان به این نمونه در جهان بسیار زیاد می باشند؛ تقاضا در این زمینه  افزایش یافته است. از این رو صادرات میگو به مالزی از کشور ایران صورت می گیرد و انواع میگو با کیفیت عالی و اندازه های گوناگون به بازارهای بین المللی راه یافته است.

صادرات انواع میگو به مالزی از کشور

میزان صادرات آبزیان از ایران

میزان صادرات آبزیان از ایران آبزیان دارای ویتامین ها و مواد لازم برای بدن انسان می باشند و می توانند به خوبی تأمین کننده نیازهای لازم برای سوخت و ساز و فعالیت‌های بدن محسوب شوند. از این رو انواع آبزیان از جمله میگو، ماهی و غیره در برنامه غذایی ما جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده اند. در این قسمت می خواهیم در رابطه با میزان صادرات آبزیان از ایران به کشورهای دیگر صحبت کنیم.
با توجه به اینکه کشور ایران دارای آب های خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر می باشد، محصولات دریایی و آبزیان در این مناطق به خوبی رشد و پرورش می یابند و کشور ایران به عنوان یکی از مهم ترین کشور های صادر کننده محصولات دریایی محسوب می‌شود و سالانه مبالغ زیادی از صادرات این نمونه ها نصیب کشور ما شود.
کشورهای مختلفی با توجه به اینکه دارای دریا و محصولات دریایی نمی باشند، در این زمینه متقاضی هستند و همچنین با توجه به افزایش جمعیت بر روی کره خاکی، تهیه کردن مواد غذایی بر روی خشکی ها بسیار مشکل شده است از این رو محصولات دریایی توانسته اند با توجه به خواصی که دارند، بیش تر مورد توجه قرار گیرند.
کشورهای زیادی از جمله آلمان، سنگاپور،کشورهای همسایه  و دیگر کشورها، متقاضی انواع محصولات دریایی ایران هستند و ایران نیز انواع نمونه ها را از جمله ماهی ها، میگوها و غیره را به صورت تازه، خشک شده و منجمد شده به این کشورها صادر می‌کنند.
جالب توجه است بدانید که نوع خشک شده محصولات و منجمد شده آن ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.
و علاوه بر اینکه ایران تأمین کننده نیاز مردمان خارج از مرزهای ایران در زمینه محصولات خوراکی می باشد، بلکه ماهی های تزئینی که در آب های شور و شیرین ایران وجود دارد و یا به نوعی پرورش می‌یابند نیز به این کشورها صادر می‌شود.

نرخ صادرات میگو درجه یک به مالزی

نرخ صادرات میگو درجه یک به مالزی میگو درجه یک با کیفیت عالی و در اندازه های درشت در ایران پرورش می یابد و این نمونه و انواع میگو ایرانی دیگر نیز به مالزی و دیگر کشورها صادر می‌شود.
نرخ صادرات میگو درجه یک به مالزی بر اساس درشتی میگو و نوع آن مشخص می‌گردد و در بسته بندی های بسیار متنوع در وزن‌های گوناگون تهیه می شود و به این کشور ها صادر می شود.
کیفیت بسیار عالی این نمونه سبب شده است که علاقمندان به آن افزایش یابند و این نمونه را با اطمینان خاطر خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما