شرکت صادرات میگو به عمان

میگو، نمونه ای از سخت پوستان آبزی است، که بیشتر در آب های شور یافت می شود. این آبزی، سرشار از مواد مغذی و املاح معدنی است، که نقش بسیار مهمی را در سلامت بدن ایفا می کند. شرکت صادرات میگو به عمان، بهترین محصول را با رعایت نکات بهداشتی و در بسته بندی با حجم های مختلف، شیک و صادراتی، به طور عمده و شیوه های متفاوت، به کشور های دیگر صادر می کند. 

شرکت صادرات میگو به عمان

بیشترین صادرات میگو به کدام کشور هاست؟

بیشترین صادرات میگو به کدام کشور هاست؟ به طور کل، دو نوع میگو وجود دارد که به کشور های دیگر صادر می گردد. اولین نوع میگو، میگوی دریایی است که در دریا رشد می کند و از فواید بسیار خوبی بهره می برد و دومین نوع میگو، میگوی پرورشی است که شرایط خاص خود را دارد. میگو صادراتی در ایران، دارای خصوصیت های خاصی است، که در بازار های جهانی بسیار محبوب است و طرفداران و مشتریان زیادی را در جهان دارد. 

در حال حاضر، بیشترین صادرات میگو، به کشور های حاشیه خلیج فارس، مانند عراق، امارات، عمان و کشور های شرق آسیا، مانند چین، ویتنام و سایر کشور ها، نظیر اسپانیا، روسیه، آلمان، بلژیک و انگلیس است. هر کدام از این کشور ها، میزان خاصی از صادرات میگو را به خود اختصاص داده اند و به یک منبع پر سود برای تجارت و ورود ارز به کشور تبدیل شده است. عوامل زیادی بر صادرات میگو تاثیر گذار است. هر کدام از این فاکتور ها، نقش ویژه ای را برای جلب مشتریان و رضایت آن ها بر عهده دارد. 

یکی از این عوامل، افزایش سطح تولید به وسیله سیستم های هوادهی مناسب و استاندارد و همچنین، شبکه های غذا دهی اتوماتیک است، که به طور مستقیم بر روی صادرات تاثیر می گذارد. زیرا، هر چه تولید و بهره وری بیشتر باشد، بنابراین، افزایش میزان مشتری را در سایر کشور ها به دنبال دارد. از طرفی، خواص میگو، آنقدر زیاد است، که تمامی مشتریان خارجی به این فواید پی برده و مشتری پر و پا قرص میگوی صادراتی ایران شده اند. از جمله، می توان به منبع سرشار از پروتئین، کلسترول خوب، ید، کلسیم، امگا 3 و غیره اشاره کرد. 

صادرات بهترین میگو به کشور عمان

صادرات بهترین میگو به کشور عمان صادرات بهترین میگو به کشور عمان، موجب شده است، که میزان ارز دریافتی از سایر کشور ها با فروش این محصول، به طور گسترده ای افزایش یابد و افراد و جوانان زیادی را به طور مستقیم و غیر مستقیم در این صنعت پر سود مشغول نماید.

قیمت میگو صادراتی ایران، با توجه به اندازه میگو، نوع بسته بندی و حجم آن، نحوه خرید و تولید کننده، متفاوت است. هر چه سطح کیفی بالاتر  و بسته بندی شیک تر باشد، قیمت این محصول بالاتر خواهد بود. برای جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر در بازار های جهانی، صادرکنندگان شرایط خاصی را برای خریداران در نظر گرفته اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما