شرکت صادرات میگوی بوشهر به صورت انبوه

صادرات میگوی بوشهر در حجم بالا صورت می گیرد. این نوع از میگوها بسیار خوش طعم و پر خاصیت هستند، به همین دلیل به صورت انبوه ارائه می گردند. شرکت های صادراتی تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا این ماده غذایی در بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده برسد. در صورت سفارش انبوه میگو، می توانید آن را در قیمت های باورنکردنی تهیه نمایید. میزان صادرات این محصول هر ساله در حال افزایش است.

شرکت صادرات میگوی بوشهر به صورت انبوه

انواع سایزبندی میگو صادراتی

انواع سایزبندی میگو صادراتی میگوهای صادراتی دارای سایز بندی گوناگونی هستند که در این بخش به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت. در حقیقت این محصولات با توجه به سایز صادر می شوند و این سایزها در هر کشور متفاوت است. از جمله سایزهای مختلف انواع میگو عبارتند از:

  1. سایز برخی از میگوها بین 30-40 است.  ممکن است در یک بسته بندی 30 تعداد میگو یک کیلوگرم وزن داشته باشد و یا 40 عدد میگو همان یک کیلوگرم باشد. در این نوع سایز بندی تعداد میگوها تعیین کننده وزن بسته هستند و هر چه اندازه محصول درشت تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. در این سایز در صورتی که 35 عدد میگو یک کیلوگرم باشند، دارای سایز استاندارد خواهند بود.
  2. دیگر روش سایز بندی این ماده غذایی استفاده از روش U10، U12، U15 و U21 است. U در اینجا معنی زیر را می دهد. یعنی U10 به معنی زیر 10 عدد میگو، یک کیلوگرم می باشد و این نشان دهنده اندازه میگوهاست. میگوهایی که سایز U درجه یک هستند و افراد زیادی مایل به تهیه این نوع میگو می باشند.
  3. در یک روش دیگر از اصطلاح up استفاده می شود. به عنوان مثال سایز 1100 up نشان دهنده ریزترین نوع میگوها است و بیانگر این موضوع است بالای 1100 تعداد میگو، وزن یک کیلوگرم دارد. در این شیوه، به منظور سایز بندی ابتدا سر و پوست میگو را جدا می کنند.

صادرات میگوی بوشهر قیمت مناسب

صادرات میگوی بوشهر قیمت مناسب تولید میگو صادراتی در شهرهای مختلف کشور صورت می گیرد. میگوهای صادراتی بوشهر، طرفداران بسیاری دارند، زیرا یک محصول طبیعی هستند، ارزش غذایی فوق العاده ای دارند و بسیار لذیذ می باشند. 

انواع میگو بوشهر در بسته بندی های متنوع و قیمت های مقرون به صرفه عرضه می شود. قیمت میگو صادراتی به عوامل مختلفی مانند سایز محصول، گونه، کیفیت و … بستگی دارد. 

میگو یک غذای سالم، خوش طعم و مقوی است و یک کالای صادراتی به شمار می رود. میزان صادرات از شهر بوشهر، به نواحی مختلف، با توجه به برنامه ریزی انجام می شود و به کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و سایر نواحی جهان صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما