نگهداری و تکثیر میگو ردچری در آکواریوم

در مورد میگو رد چری چه می دانید؟ نگهداری و تکثیر میگو رد چری در آکواریوم چگونه صورت می گیرد؟ سطح نگهداری از میگو رد چری چگونه است؟ سخت یا آسان؟
میگو رد چری گونه ای از برترین انواع میگو دریایی بوده که در اندازه های مختلفی یافت می شود. البته این میگو در دو جنس ماده و نر دیده شده است که جنس ماده دارای اندازه 1 اینچ بوده و جنس نر دارای 0.8 اینچ می باشد. البته بهترین دما برای رشد میگو رد چری، 17 الی 28 درجه سانتی گراد بوده است. بهترین میزان اسیدیته برای زندگی میگو رد چری، 6.5 الی 8 بوده و تکثیر آن در ایران به طور قابل توجهی صورت می گیرد.

اطلاعات بیش تر در مورد میگو رد چری

میگو رد چری یکی از محبوب ترین انواع آبزیان بوده است که بسیاری از افراد علاقه مند به پرورش این نوع میگو می باشند. البته سطح نگهداری و پرورش این میگو بسیار راحت بوده است و نیاز به اطلاعات اختصاصی ندارد. البته میگو رد چری دارای نام های مختلفی بوده است که می توان به میگو چری، میگو چری رد اشاره کرد. همچنین گفته شده است که میگو رد چری از میگو های صلح طلب بوده و بسیار آرام می باشد و نگهداری از آن در آکواریوم میسر می باشد.
همچنین قیمت میگو رد چری نسبت به دیگر انواع میگو ها کمتر بوده است و از فروش بسیار خوبی در بازار برخوردار می باشد. این میگو از میگو های پرورش یافته در کشور به شمار می رود و رنگ آن قرمز بوده و از میگو های اصلاح نژاد معرفی شده است. همچنین گفته شده که میگو رد چری قرمز که اصلاح نژاد است از گونه های وحشی به شمار می رود و از دیگر نژاد های این میگو گونه سبز رنگ بوده که دارای رنگی متمایل به سفید می باشد.

نگهداری و تکثیر میگو رد چری آکواریومی

در ابتدا باید بدانید برای نگهداری و پرورش میگو رد چری باید تانکی با حجم آبی چون 20 الی 40 لیتر تهیه کنید. همچنین بهترین دما برای نگهداری این میگو، دمای 24 الی 27 درجه سانتی گراد بوده است و برای نگهداری آن باید از بستری تاریک استفاده شود تا تکثیر میگو به خوبی انجام گیرد.
البته یکی از دیگر ویژگی ها و شرایط نگهداری میگو رد چری داشتن فیلتراسیون بوده است که می توانید از فیلتر ابری یا حبابی جهت نگهداری میگو استفاده نمایید. همانطور که گفته شد باید آکواریومی با حجم 20 الی 40 لیتر در آب تهیه کرد که در آن 5 الی 15 میگو وجود دارد و جنس میگو ها باید به صورت نر و ماده باشد. همچنین گفته شده است که میگو ها باید به تانک تکثیر انتقال داده شوند که از روش آب به آب کردن استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما