معرفی و شناخت انواع میگو آب شور

آیا با انواع میگو آب شور آشنایی دارید؟ مطلب زیر برای شناخت بیش تر میگو آب شور به معرفی انواع آن پرداخته است و شما می توانید با مطالعه این مطلب بیش تر در مورد آن بدانید.
میگو یکی از برترین سخت پوستانی است که در آب های شور و شیرین یافت می شود و البته میگو های آب شور و شیرین از نظر شکل ظاهری و خواص با هم متفاوت می باشند. در مطلب زیر در مورد انواع میگو آب شور صحبت شده است و شما می توانید بیش تر در مورد آن ها بدانید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شناخت انواع میگو آب شور

میگو کورال راه راه: میگو کورال راه راه از جمله برترین میگو های آب شور بوده که می توان این میگو را با نگهداری راحت و آسان پرورش داد. البته میگو کورال از نوع میگو های صلح طلب می باشد و با انواع میگو ها سازگاری دارد. این آبزی در رنگ قرمز یافت می شود و در رژیم غذایی آن گوشت استفاده می شود. بهترین PH برای نگهداری این میگو از 72 الی 78 می باشد و مکمل های غذایی که برای این میگو استفاده می شود باید دارای منزیم، ید، عناصر کمیاب باشند. زیستگاه اصلی این میگو ها در سوماترا، اندونزی، هاوایی، سبو و کارائیب می باشد.

میگو تایگر: از برترین میگو های تزیینی که البته نگهداری آن ها راحت و آسان می باشد، میگو تایگر نام دارد. این میگو نیز از خلق و خوی آرامی برخوردار می باشد و از رنگ های سفید و قرمز تشکیل شده است. میگو تایگر در دمای 72 الی 78 فارنهایت زندگی می کند و بهترین شوری آب برای این میگو ها از 1.023 الی 1.025 می باشد.

میگو کمل: از گونه های دیگر میگو آب شور میگو کمل است. بهتر است بدانید که این میگو را می توانید به راحتی در مکان های مختلفی نگهداری کنید و سطح نگهداری این میگو بسیار راحت بوده و البته از خلق و خوی بالایی برخوردار می باشد. این میگو در رنگ های آبی، قرمز و سفید تشکیل شده است و بهترین دما برای آن 64 الی 77 درجه فارنهایت می باشد. PH آب مورد نیاز برای زندگی این میگو از 4 الی 8 می باشد و بهترین شوری آب این میگو از 1.023 الی 1.025 است.
میگو اسکارلت: میگو اسکارلت از میگو های صلح طلبی است که در وضعیت بسیار راحتی قابل پرورش می باشد. این میگو دراندونزی و سریلانکا یافت می شود و از مواد گوشتی برای تغذیه استفاده می کند. میگو اسکارلت از کلسیم، منزیم، ید زیادی برخوردار بوده است و در مورد رنگ بدنه این میگو می توان گفت که از رنگ قرمز و سفید تشکیل شده است. برای تغذیه میگو اسکارلت می توانید از میگو خشک و منجمد شده و غذا های پولکی استفاده کنید تا میزان ید در بدن آن افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما