قیمت میگو خشک آجیلی

با توجه به نوسانات قیمت های محصولات دریایی، نمی توانیم قیمت دقیق میگو خشک آجیلی را تعیین کنیم،

عرضه کنندگان تن ماهی نیایش باید تمهیداتی در جهت دسترسی راحت تر مردم به این نوع میگو با کیفیت عالی و قیمت مناسب در نظر بگیرند تا کسانی که تمایل دارند به راحتی بتوانند امکان خرید داشته باشند.

قیمت میگو خشک آجیلی

خصوصیات میگو خشک آجیلی

خصوصیات میگو خشک آجیلی

میگو نوعی غذای مقوی می باشد که مصرف آن برای همه سنین مختلف بسیار مناسب است. البته قابل ذکر است افرادی که کلسترول یا چربی خون بالا، بیماری نقرس و یا سنگ کلیه دارند، نیاز است ضمن مشورت با متخصص تغذیه و پزشک مخصوص به بیماری خود، از مصرف زیاد و بی رویه این ماده غذایی جدا پرهیز کنند.

فواید میگو خشک آجیلی به شرح زیر است:

  • ضد فشار خون
  • سرشار از سلنیوم
  • ضد آلزایمر
  • ضد کم خونی
  • منبع بسیار خوب پروتئین
  • حاوی کلسترول مفید است

میگو خشک آجیلی یکی از گران ترین غذاهای دریایی در جهان محسوب می شود و در بسیاری از کشورهای دنیا جزو غذاهای اعیانی به حساب می آیند. پختن شاه میگوی زنده، تاثیری در کیفیت نهایی آن ندارد و به همین سبب کشتن آن قبل از زمان پختن لازم نیست.شاه میگو را می‌توان بعد از صید کردن برای مدت زمان طولانی درون ظرفی پر از آب دریا یا آبی که همانند به ترکیبات موجود در آب دریا می باشد نگهداری کرد.

مرسوم ترین روش تن ماهی هوور، قرار دادن آن در آب‌ جوش می باشد و آب لازم جهت پخت آن ها نیز باید دارای ۲ تا ۳ درصد نمک باشد و میگوها، از زمانی که آب به جوش می آید،باید به میزان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در آن آب قرار داده شوند تا پخته شوند. شرکت های زیادی در جنوب ایران به پخش میگو صادراتی می پردازند.

شرایط آب و هوایی برای پرورش میگو مهم است بطوری که باید اقلیم گرمسیری و نیمه گرمسیری وجود داشته باشد و تعداد روزهای آفتابی در دوره پرورش میگو زیاد باشد. میزان بارندگی هم در انتخاب محل پرورش مهم است و نباید مقدارش زیاد باشد چون سبب گل آلودگی آب می شود.

مرجع خرید میگو خشک آجیلی

مرجع خرید میگو خشک آجیلی

شرکت ما جزو یکی از معتبرترین مراکز مرجع خرید میگو خشک آجیلی می باشد و از دیرباز در این زمینه فعالیت زیادی دارد بنابراین شما مشتریان عزیز جهت خرید با کیفیت ترین میگو درشت صادراتی با قیمتی مناسب می توان سفارشات خود را در سایت مذکور ثبت نمایید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید، با توجه به خصوصیات میگو خشک، پیشنهاد ما این است که حتما این محصول را در سبد غذایی خود قرار دهید.

در میان روش های مختلف فروش میگو آجیلی، فروش غیر حضوری و آنلاین بهترین روش عرضه این محصول است زیرا در سریع ترین زمان ممکن و با صرف هزینه کمتر میگو خشک به دست مشتری می رسد، با توجه به خواص میگو استقبال زیادی برای خرید این محصول شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما