قیمت انواع میگوی آب شیرین در بازار تهران

میگو ها و ماهی سالمون کیلویی از سخت پوستانی می باشند که در آب های شیرین و شور زندگی می کنند. آیا می دانید قیمت انواع میگو در بازار تهران چقدر می باشد؟ در مورد میگو آب شیرین چه می دانید؟
میگو گونه ای از مغذی ترین آبزیانی است که توانسته است در آب های شور و شیرین یافت شود. البته این آبزی از خواص زیادی برخوردار می باشد و در بازار از فروش خوبی بهره مند است. میگو ها به دو دسته میگو آب شیرین و میگو آب شور تقسیم می شوند که در این مطلب در مورد انواع میگو آب شیرین صحبت شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی انواع میگو آب شیرین

کریستال میگو: یکی از نام های علمی کریستال میگو، ماهی سالمون قرمز می باشد و البته این میگو با نام های عمومی دیگری چون میگو زنبور عسل، کریستال قرمز، کریستال سیاه و… یاد شده است. این میگو بیش تر در جنوب شرق آسیا دیده شده است و بهترین دما برای نگهداری آن از 62 الی 72 فارنهایت می باشد. این میگو می تواند تا 2 سال نیز عمر کند و از هر نوع ماده غذایی تغذیه می کند.

ببر میگو: از زیباترین گونه های میگو که در آب های شیرین یافت می شود، می توان به ببر میگو اشاره کرد. این میگو در جنوب شرق آسیا دیده شده است و البته در طبیعت به وفور یافت می شود. این میگو می تواند تا 2 سال نیز عمر مفید داشته باشد و نسبت به دیگر انواع میگو از مراقبت کمی برخوردار است. البته ببر میگو را باید در آب های کم اسیدی نگهداری کرد چرا که در این آب ها از رشد بهتری برخوردار می باشد. دوره بارداری ببر میگو ها 30 روزه بوده و این میگو می تواند در دمای 72 فارنهایت رشد خوبی را داشته باشد.

میگو شراب قرمز: یکی از گونه های بسیار زیبای میگو که در آب های شیرین یافت می شود، میگو شراب قرمز می باشد. این میگو در جنوب شرق آسیا یافت می شود و می تواند تا 2 سال عمر کند. البته میگو شراب قرمز از هر نوع ماده غذایی مصرف می کند و بهترین دما برای زندگی این میگو، 62 الی 72 فارنهایت می باشد. میگو شراب قرمز نیز تا 30 روز دوره بارداری را می گذراند و در سختی آب 3 DH نیز زندگی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما