فروش میگو خشک آجیلی بندرعباس

میگوها در انواع سایز و اندازه های متنوع و در نمونه های مختلف دریایی و پرورشی وجود دارد که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند. میگوهای ریز انتخاب مناسبی برای خشک کردن و استفاده آجیلی می باشند و بسیار خوش طعم هستند. فروش میگو خشک بندرعباس به روش های مختلف انجام می شود که به علت مرغوبیت و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی است و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

فروش میگو خشک آجیلی بندرعباس

انواع میگو خشک تولیدی در کشور

انواع میگو خشک تولیدی در کشور انواع میگو خشک تولیدی در ایران در استان های جنوبی کشور از جمله هرمزگان و بوشهر با بهترین کیفیت تهیه می شود. میگو خشک به روش سنتی و صنعتی تولید می گردد و این محصول پس از صید وارد شرکت های تولید کننده شده و در آنجا به خوبی شسته می شود و با استفاده از دستگاه های مجهز به بهترین شکل پخته می شود و سپس خشک شده و پوست گیری آن انجام می شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی وارد بازار فروش می گردد.
میگو خشک دوام و ماندگاری بالایی دارد. این محصول به صورت آجیل استفاده می شود و می توان از این میگو در انواع غذاها از جمله میگو پلو و خوراک میگو و … استفاده کرد. از انواع میگوهای ریز و سرتیز برای خشک کردن استفاده می کنند که به علت کیفیت بالا و مرغوبیت دارای مشتریان زیادی بوده و از فروش بالایی برخوردار هستند.
این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع املاح معدنی و ویتامین می باشد و با توجه به دارا بودن امگا 3 به درمان و کنترل فشار خون کمک نموده و باعث تقویت قلب می شود.

قیمت میگو خشک صادراتی بندرعباس

قیمت میگو خشک صادراتی بندرعباس قیمت میگو خشک تازه صادراتی بندرعباس به عوامل مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، میزان و حجم خرید، نوع بسته بندی، روش تولید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.
قیمت انواع میگو خشک آجیلی در خرید و فروش هایی که به صورت عمده و یا بدون واسطه انجام می شود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند.
میگو خشک یکی از محصولات صادراتی ایران محسوب می شود که توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق و حوزه خلیج فارس صادر می شود که به علت مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز فروش خوبی داشته و مشتریان زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما