صادرات میگو خشک بسته بندی به عمان

میگو یکی از غذاهای دریایی به شمار می‌رود که در دو نوع دریای و پرورشی در ایران وجود دارد. میگو را به دو روش منجمد شده و خشک شده به فروش می رسانند. صادرات میگو خشک شده و بسته بندی شده به کشور عمان در سال با حجم عظیمی انجام می گیرد. صادرات میگو به عمان به صورت خشک شده با سود آوری بسیار بالایی برای فعالان در این حوزه همراه بوده است و در این بخش فعالیت های بسیار بالایی صورت می گیرد.

صادرات میگو خشک بسته بندی به عمان

مهمترین نوع میگو صادراتی ایران

مهمترین نوع میگو صادراتی ایران همانطور که این مطلب اشاره کردیم میگو به دو صورت خشک و منجمد یا تازه صادر می گردد اما، صادرات میگوی خشک بیشتر بوده و طرفداران این نوع میگو بیشتر هستند و به صورت های مختلف در ایران پرورش یافته است. مهمترین میگوی صادراتی خشک ایرانی که به کشورهای مختلف صادر می شوند و دارای طعم و مزه فوق العاده هستند با نامهای مختلفی در ایران پرورش می یابد که می‌توان به مهم‌ترین آنها یعنی میگو ببری، میگو سفید و میگوی موزی اشاره کنیم. میگو صادراتی به دلیل تغذیه مناسب و محیط رشد استاندارد و استفاده از بهترین فناوری برای رشد و پرورش از بهترین میگو دنیا به شمار می رود و سالانه به صورت تناژ بسیار بالا تولید می شود.

صادرات این میگوها به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صورت می پذیرد  و میگو خشک ایران را در بسته بندی های مناسب صادر می کنند تا در حمل و نقل به آنها آسیب جدی وارد نشود و با حفظ کیفیت و مرغوبیت به دست مصرف کننده برسد. میگوی خشک به دلیل روش پخت آسان و زمان پخت کمی که دارد از مهمترین محصولات صادراتی شناخته شده در جهان است و مصرف کننده این میگو را بیشتر پسند می کند. میگوی ایرانی دارای انواع ویتامین ها، فسفر، کلسیم و امگا می باشد که مملو از انواع مواد پروتئینی که برای رشد بدن الزامی است.

شرکت صادرات میگو مرغوب به عمان

شرکت صادرات میگو مرغوب به عمان شرکت صادرات میگو مرغوب به عمان سالانه می تواند حجم وسیعی از این میگو را به این کشور صادر کند و با این کشور روابط دوستانه برقرار کرده است. به دلیل صادرات میگو به کشور عمان ارز بسیار بالایی وارد کشور شده و زمینه را ایجاد کرده است که در بخش‌های مختلفی نیز صادرات و واردات انجام پذیرد.

این شرکت دارای مجوزهای لازم می باشد و کار خود را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد. مدیران و کارمندانی که در این شرکت مشغول به کار هستند تمام اهدافشان رضایتمندی مشتریان می باشد. برای خرید از این مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید و جنس در خواستی خود را سفارش دهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما