صادرات میگو | تولید میگو با بهترین کیفیت

 میگو به عنوان یک غذای دریایی پر خاصیت که خواص آن برای همه مشخص و معلوم می باشد توانسته است امروزه به عنوان یک غذای دریایی شناخته شده مورد استفاده قرار گیرد. از این رو با توجه به شناخت مواد عالی و مفید و طرفداران خاص این ماده غذایی، کشورهای زیادی به تولید و صادرات ماهی شیر قباد روی آورده و توانسته اند از این لحاظ نیز محصولات  با کیفیتی را به مصرف کنندگان ارائه دهند. در کشور ما نیز از طریق استان های مختلف با تولید میگو با بهترین کیفیت توانسته اند جایگاه مناسبی را در این  بازار پر سود به خود اختصاص داده و روند رو به رشد صادرات این محصول نیز سیر صعودی داشته و کشورهای همچون هنگ کنگ، تایلیند، روسیه جزیی از بازار صادراتی این محصول برای تولید کنندگان کشورمان  می باشند.

صادرات میگو | تولید میگو با بهترین کیفیت

قیمت فروش عمده میگوی تازه

قیمت فروش عمده میگوی تازهقیمت فروش عمده میگوی تازه نیز میتوان از طریق شرکت هایی که مستقیما محصولات صید شده را از بنادر به بازار مصرف منتقل می کنند خریداری کرد. در بندعباس کنار ساحل شما با شرکت ها و صیادانی روبه رو می شوید که میگوی تازه را صید و نسبت به فروش آن به مصرف کنندگان و سایر خریداران  بدون واسطه به فروش می رسانند که قیمت مناسبی دارد . این محصول باتوجه به محصولات پرورشی و محصولات دریایی بودن قیمت میگو و خرید میگو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. لذا میگوی دریای گرچه از نظر قیمتی با پرورشی اختلاف دارد اما کیفیت آن خیلی بهتر و مفیدتر ازمحصولات مشابه دیگری است که به صورت پرورشی تولید می شوند.

بهترین تولید کننده میگو

بهترین تولید کننده میگوبهترین تولید کنند میگو پاک شده را اگر از نظر کشورهای فعال د راین زمینه بخواهیم بررسی کنیم می توان به کشورهای هم چون کانادا، تایلیند، ویتنام ، آمریکا، چین ، هند و سوئد و ایران اشاره داشت. ایران پس از درک بازار محصولات آبزی هم اینک به عنوان چهارمین کشور تولید کننده این محصولات به خصوص میگو بوده و توانسته است با روش های علمی نسبت به افزایش تولید محصولات آبزی و پرورشی اقدامات قابل توجهی را عملیاتی نماید.سازمان ینادر و شیلات ایران توانسته است، ایران را به عنوان یک تولید کننده برتر در این زمینه معرفی نماید و بوشهر نیز به عنوان برترین مرکز تولید و بهترین تولید کننده میگو  در بازار ایران در جایگاه برترین های تولید این محصول قرار دارد.

مراکز خرید و فروش میگو

مراکز خرید و فروش میگو

مراکز خرید و فروش میگو متعددی در ایران فعالیت دارند و تعدادی نیز میگوی صادراتی را در اولویت قرارداده و با توجه به پروش میگو در آب شیرین و دریایی نوع و کیفیت آن نیز متقاوت بوده که نسبت  به صادرات آن نیز اقدام نموده اند. تعدادی از شرکت ها با توجه به محصولات دریایی در استان های سیستان و بلوچستان و هرمز گان و بوشهر توانسته اند خرید اینترنتی عمده میگو را راه اندازی کرده و با حذف واسطه هایی که قیمت این محصولات را به شدت بالا می برند توانسته اند به صورت عمده نسبت به فروش و صادرات این محصولات اقدام نمایند.

صادرات میگوی درجه یک

صادرات میگوی درجه یک

صادرات  میگوی درجه یک ایران نیز از قابلیت های تولید کننده این مرز و بوم بوده که  توانسته است جایگاه مناسبی را در بازار جهانی برای کشورمان به وجود بیاورد تا جایی که این محصول در بازار جهانی با توجه به کیفیت عالی آن، نسبت به محصولات مشابه سایر  کشورهای اروپایی و آسیایی، در رتبه خوبی قرار گرفته است و مشتریان ثاتبتی نیز در این خصوص برای صادر کنندگان این محصول موجود بوده و ضمن ارز آوری و اشتغال توانسته است رضایت مشتریان را نیز به دست بیاورد. صادرات این محصول باتوجه به نوع محصول به عنوان مثال میگوی سرتیز،میگوی درشت، میگوی خشک،و شاه میگو  دارای قیمت های متفاوتی بوده که  هریک از این نوع محصولات نیز مشریان خاص خود را دارا می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما