صادرات میگو به عمان | صادرکننده برتر میگو به نقاط مختلف جهان

میگو یکی از منابع غنی مواد معدنی ،فسفر، پروتئین و …… است. میگوی درجه یک را کشورمان در 23 مرکز که 22 از آنها در جنوب و یکی در شمال کشور صید می کند که در چهار استان بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان و گلستان خلاصه می شود. این منبع غنی با توجه به این که در کشورمان بسیار صید می شود و کشور های نظیر عمان کمتر از این نعمت برخوردار هستند و با توجه به قیمتی که دارد خیلی ها رو به صادرات میگو به عمان و دیگر کشور ها آورده اند. 

صادرات میگو به عمان | صادرکننده برتر میگو به نقاط مختلف جهان

بهترین تولید کننده میگوی درجه یک

بهترین تولید کننده میگوی درجه یکمیگو تولید شده در خیلج فارس یکی از بهترین میگو ها در جهان می باشد. که بیشتر یا بهتر بگویم همه آنها زیر نظر شیلات می باشند. پرورش میگو لازم به شرایط خاصی می باشد که باید تمام آنها رعایت شود تا میگویی درجه یک و عالی داشته باشد. برای مثال:

  • تامین آب استخر(که مربوط می شود به PH آب و …….)
  • وضعیت خاک و محل استخر (مربوط است به عمق استخر و محل قرارگیری آن)
  • پشتیبانی( رسیدگی به استخر و محل پرورش و تمیز کردن آن)
  • و……..

که همه اینها در جنوب ایران موجود می باشد. و شما می توانید از بهترین میگوی ایران یعنی میگوی جنوب استفاده کنید.

فواید درمانی میگو

فواید درمانی میگو میگو،این منبع مهم مواد معدنی که سرشار از کلسیم ، ید و پروتئین بوده است و دارای 122 تا251 میلی گرم کلسترول است. دارای مواد ضروری بدن مانند آهن و فسفر است که برای کودکان و زنان باردار بسیار مفید است و پزشکان توصیه می کنند از این منبع مهم غذایی استفاده کنید چرا که دارای ویتامین B12 و ویتامین D، است و برای استحکام استخوان ها بسار مفید می باشد.اما به سبب جیوه موجود در جلبک ها و آب دریا پوست ماهی ها و آبزیان دیگرجیوه را که از طریق آب باران و ضایعات وارد شده در آب توسط انسان را جذب کرده و موجب می شود که جیوه ای بشوند اما پزشکان برای زنان باردار و کودکان و نوجوانان میگوی تازه  را توصیه می کنند چرا . خواص آن آنقدر زیاد است که اندکی جیوه ای بودن پوست آن به چشم نمی آید و به قول معروف خواص آن بر ضررهایش می چربد.

قیمت عمده میگو

قیمت عمده میگوچیزی که بعد از اطلاعات به دست آمده سوالی را برای شما به وجود می آورد قیمت خرید میگوی تازه می باشد.شما می توانید از طرق مختلف همچون سایت های اینترنتی که کارشان فروش آبزیان مختلف است میگوی تازه را خریداری کنید. اما قیمت عمده میگو با توجه  به نژاد و بسته بندی میگو مشخص می شود که قیمت هر کیلوی آن از 100هزار تومان تا350هزار تومان می باشد که این اطلاعات به دست آمده از لیست قیمت فروش میگو در سایت های اینترنتی است .

فروشنده میگوی تازه به قیمت تولید

فروشنده میگوی تازه به قیمت تولیدبعضی از تاجرا یا صیادان برای جلب بهتر بازار فروش آبزیان با توجه به توان مالی که دارند شرایط پرورش میگو را با قیمت بسیار نازل و ارزانی به وجود می آورند که این سبب می شود که میگوی حاصل ارزان تر از دیگر  رقیبان بشود و در نتیجه مشتریان بیشتری به دست می آورند. یا که بعضی از پرورش دهندگان یا صیادان فروش عمده میگو دارند که این سبب می شود قیمت میگو کمی ارزان تر باشد و دلالان از این امکان بهره می برند و میگو را  ارزان تر می خرند و با قیمت کمی ارزان تر وارد بازار آبزیان مختلف می کنند.

مرکز توزیع و صادرات میگوی درجه یک به عمان

مرکز توزیع و صادرات میگوی درجه یک به عمانبا توجه به اطلاعات به دست آمده ؛میگوی صادراتی در ایران برای صادرات به عمان ، هنگ کنک و امارت در بندر گواتر چابهار به دلیل نزدیکی به دریا و خط استوا هوا در 8 ماه سال برای پرورش میگو عالی است و آنها از این نعمت استفاده کرده و میگوی درجه یک چابهار یا ایران را به عمان و دیگر کشور ها می فرستند.

صادرکننده برتر میگو به نقاط مختلف جهان

صادرکننده برتر میگو به نقاط مختلف جهانلازم به ذکر است کشور ما در رده هفدهم تولید و صادر کننده آبزیان در جهان است که بخشی از آن را صادرات میگو تشکیل می دهد. این صادر کنندگان میگو که نیمی از آن ها در بوشهر می باشند . زیر نظر اداره شیلات هستند که این اطلاعات بدست آمده از اداره شیلات هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما