صادرات میگو به ترکیه | عرضه کننده میگوی درجه یک

انواع میگو در جهان موجود می باشد که یکی از بهترین میگو های جهان و خاورمیانه میگوی کشور عزیزمان ایران می باشد. این منبع غذایی و غنی در کشورمان از خلیج فارس و دریا های موجود در جنوب کشورمان می باشد. و باتوجه به صید بسیار زیادی که ایران دارد خیلی ها روبه صادرات میگو به کشور های همسایه  آورده اند که می توان صادرات میگو به ترکیه ، روسیه و …… داشته باشند.

 این منبع غنی ،میگو را میتوان به حالت های زیر خریداری و استفاده نمود:

  • میگوی تازه
  • میگوی خشک شده
  • چیپس میگو
  • و………

صادرات میگو به ترکیه | عرضه کننده میگوی درجه یک

لیست قیمت فروش بهترین میگو

لیست قیمت فروش بهترین میگوخرید میگو به حالت های مختلف امکان پذیر است و شما می توانید میگو را به صورت حضوری(رفتن به فرشگاه ها زنجیره ای و سوپر مارکت ها محلی) یا به صورت غیر حضوری( مراجعه به فروشگاه های اینترنتی) خریداری کنید. شما میتوانید با توجه به نیازی که دارید، خرید اینترنتی عمده میگو یا خرید به صورت حضوری عمده یا جزئی داشته باشید. میگو با توجه به کیفیتی که دارد به قیمت های مختلف دسته بندی می شود. و  قیمت هر کیلوی آن از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان می باشد که قیمت ها  مربوط می شود به خرید اینترنتی میگو از سایت های فروش آن و لازم به ذکر است که خرید به صورت حضوری احتمالا کمی ارزان تر می باشد ولی این بستگی به امکانات موجود برای شما می باشد که بتوانید یا اینترنتی یا حضوری از این منبع غنی مواد معدنی، فسفر، پروتئین ،ویتامین و…… استفاده کنید.

مراکز تولید میگو در ایران

مراکز تولید میگو در ایرانبهترین میگو موجود در کشور و خاورمیانه را می توانیم از خلیج فارس و آب های حوالی استان هرمزگان تهیه کنیم. طبق آمار به دست آمده 23 مرکز تولید میگو در ایران مشغول به کار هستند، که 22 از آنها در جنوب کشور و یکی از آنها نیز در شمال کشور وجود دارند. مدیریت شیلات استان بوشهر که در سال های گذشته بیشترین میگوی ایران را تولید کرده است ؛گفته: استان بوشهر وارد دهه سوم تولید میگو شده است و در سال گذشته 16 تن میگو  صید شده داشته و از این نظر سرآمد تولید میگو در کشور بوده است. ولی لازم به ذکر است که در استانهای سیستان و بلوچستان، استان هرمزگان، خوزستان و گلستان در شمال کشور نیز میگو تولید و صید می شود.

مراکز خرید و فروش میگوی درجه یک

مراکز خرید و فروش میگوی درجه یکشاید در ذهن خیلی از شما سوالی به وجود آمده باشد که میگوی خوب و درجه یک را از کجا بخریم و مورد استفاده قرار بدیم؟!

باید بگم که میگوی خوب را می تونین از سایت های اینترنتی معتبر که مورد تایید وزارت بهداشت و شیلات کشور است را پیدا کرده و با توجه به لیست قیمت میگوی موجود در سایت ها و توانایی مالیتان میگو را خریداری و از این منبع مغذی استفاده کامل ببرید. اما اگر شما یکی از صیادان میگو در کشور عزیزمان هستید می توانید با توجه به نیاز مشتریان خود فروش عمده میگو یا فروش جزئی آن را داشته باشید. اما اگر میخواهید که فروش بیشتر و بهتری داشته باشید میتوانید از برنامه نویسان سایت های اینترنتی کمک بگیرید و سایتی برای فروش کلان میگو های خود داشته باشید. 

صادرات میگوی درجه یک به ترکیه

صادرات میگوی درجه یک به ترکیه با توجه به این که تولید میگو در ایران بسیار زیاد است. وکشورانی که از این نعمت غنی کتر یا بهتر بگویم اصلا از این نعمت برخوردار نیستند؛مجبور شده اند این آبزی را به کشور های خود وارد کنند و چه میگویی بهتر از میگوی خلیج فارس و دریای عمان ایران. ایران به خیلی از کشور های حاشیه خلیج فارس، خاورمیانه و آسیا و اروپا میگوی صادراتی ،صادر می کند. که می توانیم  اسپانیا،آلمان،چین و …….را نام ببریم. در سال های اخیر با توجه به بازار ترکیه و شرایط اقتصادی آن خیلی ها روبه صادرات میگو به ترکیه آورده اند. میگو در دریا های مدیترانه خیلی کمتر از دریای عمان و خلیج فارس یا حتی دریای خزر موجود است. و این کشور وادار شده که میگو را وارد کند و ایران بهترین و کمترین هزینه را دارا می باشد و تاجران جوان و کهنسال رو به صادر کردن این محصول به ترکیه آورده اند و سود بسیار کلانی از این را عاید آنها می شود. اما اگر شما می خواهید این کار را انجام دهید می توانید با مشاوره گرفتن از شرکت های بازرگانی میگو را صادر کنید و سود بسیار زیادی به دست آورید.

عرضه کننده میگوی درجه یک

عرضه کننده میگوی درجه یکبهترین میگو را می توانید از جنوب ایران بخرید که شامل استان ها سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر  می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما