صادرات عمده میگو ایرانی به امارات

صادرات میگو به امارات، در تمام ایام سال و در سطح ایده آلی توسط شرکت های بازرگانی و تجار ایرانی انجام می گردد. مرغوب بودن میگوی ایرانی، بسته بندی های استاندارد، قیمت های مناسب، وزن ایده آل و طعم دلپذیر، باعث شده در رقابت با میگوهای دیگر کشورهای تولید کننده، از جایگاه بسیار مناسبی در بین خریداران این محصولات، بخصوص در کشور امارات، قرار داشته باشد. صادرات عمده این محصول کشاورزی به امارات باعث ارزآوری و کمک به اقتصاد کشورمان شده است.

صادرات عمده میگو ایرانی به امارات

بازدهی صادرات میگو به امارات چگونه است؟

بازدهی صادرات میگو به امارات چگونه است؟ کشور امارات با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی که دارد، در زمینه کشت و تولید محصولات کشاورزی نمی تواند، نیازهای خود را برطرف نماید.

به همین علت، صادرات انواع مواد غذایی و محصولات کشاورزی به این کشور، از دیرباز در بین بازرگانان و تجار ایرانی مرسوم بوده و رونق فراوانی داشته است.

میگوی صادراتی ایران، به دلیل کیفیت بالا و ارزش غذایی فوق العاده ای که دارد، از انواع پر فروش این محصولات غذایی، در کشور امارات محسوب می گردد.

با توجه به موقعیت اقتصادی و موثری که کشور امارات دارد و بعنوان یکی از مراکز تجاری فعال دنیا به حساب می آید، مردم بسیاری از نقاط مختلف دنیا در این کشور بصورت دائم یا موقت ساکن هستند و همین تنوع و تکثر نژادی باعث گردیده که این کشور به یک مرکز واردات بزرگ انواع محصولات غذایی نیز تبدیل شود.

امارات، دومین مقصد فروش عمده میگو ایران محسوب می گردد. جالب است بدانید که با توجه به فصل تولید میگو و میزان ذخیره آن در سردخانه ها، صادرات آن در سه ماه اول هر سال شمسی نسبت به دیگر ایام سال، تا حدی کاهش می یابد و میزان صادرات این محصول، در فصول پاییز و زمستان، در بالاترین سطح انجام می شود.

با توجه به تحریم های مختلف اقتصادی که باعث کاهش صادرات و ارز آوری در کشورمان شده است، صادرات میگو به امارات، توانسته جایگاه خود را حفظ کرده و باعث رونق اقتصادی در بعضی شهرهای کشورمان شده و به ایجاد اشتغال و ارز آوری نیز منجر گردد.

بهترین شرکت صادرات میگو به امارات

بهترین شرکت صادرات میگو به امارات خوشبختانه، حضور و فعالیت بهترین شرکت صادرات میگو به امارات، باعث شده که سهم واردات میگوی ایرانی در بازار این محصول کشاورزی مفید در کشور امارات افزایش یابد.

ارائه انواع درجه یک میگوهای سفید، صورتی و قهوه ای ایرانی که از طعم دلپذیری در مقایسه با انواع مشابه تولید شده در دیگر کشورها برخوردار هستند، باعث استقبال خریداران از این محصول شده است.

این شرکت، با راه اندازی سایت فروش انواع میگو، این امکان را فراهم آورده که مشتریان، در امارات و دیگر نقاط دنیا، به راحتی بتوانند با مراجعه به این سایت از مشخصات انواع میگو عرضه شده مطلع گردیده و در صورت نیاز، به ثبت سفارش اینترنتی و خرید بپردازند.

ارسال این محصولات از طریق راه های آبی، هوایی و زمینی و در بهترین بسته بندی ها، برای خریداران امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما