صادرات انواع میگو به چین

میگو به عنوان خوراکی دریایی، با ارزش غذایی و تجاری بالا توانسته بیشترین سطح فروش را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد و این امر زمینه صادرات میگو به چین را فراهم می کند. این محصول که به روش های مختلف قابل طبخ است خواص زیادی را در خود جای داده است. بالا رفتن میزان صید باعث شده تا سطح صادرات هم افزایش پیدا کند که درآمد ارزی زیادی برای تولیدی و همچنین اقتصاد کشور به همراه دارد. 

صادرات انواع میگو به چین

نحوه رونق صادرات میگو به چین

نحوه رونق صادرات میگو به چین خرید میگو توسط مردم و استقبال زیاد آنها ار این خوراک مقوی دریایی باعث شد تا صادرات آن به چین رونق بیشتری پیدا کند. صادرات پارچه اسپان لاکرا طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است. در امر صادرات کشور های زیادی به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. اما در این میان کشور ایران از قدرت های بزرگ تولید و صادرات در این زمینه محسوب می شود و محصولاتشان دارای شاخصه های لازم برای صادرات می باشد.

از شاخصه های مهم برای صادرات می توان به قیمت، کیفیت،تنوع این آبزیان اشاره کرد که این کشور به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند.

با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه صید این آبزیان مغذی امروز شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود.

مراکز صادرات میگو به چین

مراکز صادرات میگو به چین طی سال های اخیر بازار میگو چه در داخل و چه در داخل رونق زیادی پیدا کرده است و ایران از بزرگترین مراکز صادر کننده میگو به چین به شمار می رود. بسیاری از محصولات غذایی خصوصا میگو در برخی از کشور ها صید نمی شوند. از این رو ان ها تلاش می کنند که محصولات مورد نیاز شان را از کشور هایی که تولید کننده آن ها هستند وارد نمایند. صادرات به نقاط مختلف جهان نیز از طریق شرکت های صادراتی معتبر انجام می شود.

وظیفه این شرکت ها این است که محصولات تقاضا شده توسط کشور های درخواست کننده را از تولید کننده های برتر تهیه کنند. سپس آن محصولات مطلوب و با کیفیت را برای آن ها ارسال نمایند. این شرکت ها دارای کارشناس هایی می باشند که اطلاعات لازم و کامل را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

قیمت میگو ایرانی نیز در بازار جهانی مطرح بوده و شرکتهایی که در راستای صادرات این محصولات فعالیت داشته، بهترین نوع آنها را با بسته بندی های خوب و استاندارد راهی بازار می کنند. لذا صادرات در چهارچوب قوانین جهانی می تواند سبب افزایش سودآوری شرکت ها شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما