شرکت صادرات میگو دریایی به عمان

یکی از لذیذترین غذاهای دریایی میگو می باشد که در کشور ما و کشورهای حوضه ی خیلج فارس طرفداران بسیاری دارد. صادرات میگو دریایی در کشور ما به دلیل وجود خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر از رونق بسیاری برخوردار است. از این رو بازار میگو به خصوص در شهرهای جنوبی و شمالی دارای رونق خوبی است.شرکت صادرات میگو دریایی به عمان

راهنمای خرید میگو دریایی صادراتی

راهنمای خرید میگو دریایی صادراتی در خرید میگو باید دقت کافی را به خرج دهید زیرا مثلا اگر قصد خرید میگو پرورشی دارید باید به اندازه و شکل آن توجه کنید چون معمولا برای رشد میگو از آنتی بیوتیکها و داروهای مختلفی استفاده می شود که ممکن است برای مصرف کننده مضر باشد. دقت کنید که در کشور ما از این داروهااستفاده نمی شود و میگو پرورشی بسیار مشابه نوع دریایی آن می باشد. 
میگو دریایی صادراتی کیفیت بالایی دارد و به راحتی در کشورهای حوضه ی خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی به فروش می رسد. خوشبختانه بازارهای میگو دریایی متعددی در کشور به وجود آمده که آن را به  دو صورت روش مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسانند.
 در روش مستقیم میگو به صورت تازه و فورا بعد از صید از دریا به بازار عرضه می شود ولی در روش غیر مستقیم بعد از صید به کارخانه برده می شود و آن جا به صورت خشک شده یا منجمد شده بسته بندی می شوند و سپس به بازار عر ضه می شوند.

بررسی بازار صادرات میگو دریایی

بررسی بازار صادرات میگو دریایی همان طور که گفته شد بازارهای میگو صادراتی کشور اکثرا در جنوب و شمال کشور می باشندکه علاوه بر صید میگو صادراتی که در بیشتر دریاهای کشور انجام می شود تولیدکنندگان میگو پرورشی هم از بازار خوبی برخوردارند.
در این سال ها با افزایش تقاضا در بازارهای خارجی برای میگو ایران صادرات میگو بسیار برای تولیدکنندگان پرسود بوده است. البته اینجا باید ذکر کرد که کیفیت بالا و مزه ی لذیذ میگوی ایرانی باعث این حجم تقاضاها شده است.
 همین دلایل باعث شده که تولیدکنندگان میگو رقابت سنگینی با هم داشته باشند. خوشبختانه قیمت میگو در بازار کشور نسبت به قیمت صادرات آن پایین تر است و مردم عزیز می توانند آن را به راحتی خریداری کنند. صادرات میگو به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود.
 میگو پرورشی صادراتی هم خریدارانی خوبی در خارج از کشور دارد و این نوع میگو به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به کشورهای خریدار میگو صادر می شود. قیمت میگو به نوع میگو، نوع بسته بندی و برند آن بستگی دارد. البته به دلیل شرایط موجود در کشور نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما