شرکت تولید میگو خشک صادراتی

میگو، یکی از غذاهای بسیار محبوب است و به دلیل خواص و فواید زیادی که دارد، جایگاه ویژه و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شرکت تولید میگو خشک صادراتی، با بهره گیری از روش های بهداشتی و با دستگاه های پیشرفته تحت نظر مسئولان بهداشتی و سازمان های استاندارد کیفی صادرات، مرغوب ترین محصولات را در بسته بندی های شیک و در حجم های متنوع تولید و به طور عمده به کشور های دیگر صادر می کند. 

شرکت تولید میگو خشک صادراتی

نحوه تهیه میگو خشک صادراتی

نحوه تهیه میگو خشک صادراتی یکی از انواع میگو، که بسیار خوشمزه است و بسیار پر طرفدار می باشد، میگوی خشک است، که به میگوی سوخاری نیز شناخته می شود. این نوع میگو، بیشتر در شهر های جنوبی ایران، مثل بوشهر و بندرعباس فرآوری می گردد و به برای خشک نمودن آن، از مراحل و روش های مختلفی استفاده می گردد. میگو خشک شده صادراتی، از گوشتی صورتی بهره می برد و هیچ بو طعم آزار دهنده ای ندارد. میگوی تازه را بعد از صید از دریا و شست و شو، خشک می کنند. 

یکی از مراحل تهیه میگو خشک، این است که به مقدار زیاد در آب می جوشانند و سپس، بر روی آن ها نمک می ریزند و در نهایت، در یک سبد یا ظرف بزرگ و بهداشتی، آبکشی می کنند. در مرحله بعدی، به طور مجدد روی میگو نمک پاشیده و در معرض نور آفتاب قرار می دهید، تا به مرور زمان خشک شود. در پایان، پس از خشک شدن به صورت کامل، آن ها را در جعبه های استاندارد و مورد تایید جهت صادرات، بسته بندی می کنیم. 

روش دیگری که برای تهیه میگوی خشک وجود دارد، این است که میگو ها را به خوبی مورد شست و شو قرار می دهیم و آن ها را همراه با پوست در یک قابلمه بسیار بزرگ می جوشانیم. در حین جوشاندن، در زمان های مختلف، به طور پیوسته میزان زیادی نمک بر روی آن ها می پاشیم. پس از مدت زمانی، وقتی میگو ها، به رنگ نارتجی در آمدند، آن ها را آبکش کرده و می گذاریم تا خوب آفتاب بگیرد. طی روز های متوالی، میگو ها را به طور مرتب جا به جا نموده، تا خوب خشک شوند. سپس، با استفاده از دستگاه های موجود در کارخانجات، پوست آن ها جدا شده و بسته بندی می شوند. 

فروش بهترین میگو خشک صادراتی

فروش بهترین میگو خشک صادراتی فروش بهترین میگو خشک صادراتی، از طریق عمده فروشی ها، بهترین راهی است که خریداران می توانند از آن بهره مند شوند. زیرا، هزینه کمتری را پرداخت و تضمین های لازم جهت دارا بودن کیفیت عالی را دریافت می کنند. در میان فروش میگو خشک، شاه میگو های خشک شده، میزان زیادی از فروش را به خود اختصاص داده اند. همچنین، صادرات این محصول به کشور های دیگر، زمینه ورود منابع ارزی را به کشور فراهم کرده و موجب اشتغال افراد زیادی به طور مستقیم و غیر مستقیم می گردد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما