خرید میگو پرورشی | فروشنده انواع آبزیان پرورشی درجه یک

خوراکی های دریایی در سراسر جهان من جمله ایران با توجه به منابع آبی نظیر دریای خزر و خلیج فارس طرفداران بسیاری دارد و میگو نیز نوعی از آن خوراکی های پر طرفدار به حساب می آید . خواص میگو بسیار زیاد است . میگو ها در عین کم کالری بودن غنی از پروتئین با کیفیت خوب میباشند. میگوها علاوه بر پروتئین خواص دیگری من جمله اسید های چرب امگا 3 و مقادیر مناسبی از مواد معدنی مثل آهن ـ منیزیم ـ روی و فسفر و همپنین ویتامین هایی نظیر D ـ B12 و نیاسین میباشند. میگو به دو روش دریایی و پرورشی صید میشود. در روش دریایی پس از زمان دریا بست صیادان با لنج ها ـ کشتی های خود به دریا میروند و تور های خود را برای صید میگو به آب می اندازند اما در روش پرورشی پس از آنکه میگو پرورش یافته برای عرضه در بازار آماده میشوند صید شده و به بازار عرضه میگردند. میگو پرورشی هیچ تفاوتی با میگو دریایی از نظر خاصیت ندارد بلکه شما با خرید میگو پرورشی میتوانید اطمینان بیشتری نسبت به سلامتی میگویی که تهیه کرده اید داشته باشید.

خرید میگو پرورشی | فروشنده انواع آبزیان پرورشی درجه یک

لیست قیمت میگو پرورشی

لیست قیمت میگو پرورشیقیمت میگو پرورشی به اندازه آن بستگی دارد هر چه اندازه بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر است پس به دنبال میگو درشت ـ‌ سفت ـ آبدار با پوست شفاف باشید که خال های سیاه نداشته باشد وتفاوت قیمت میگو پرورشی با میگو دریایی با علت نحوه صید و روش عرضه آن میباشد.

لیست قیمت میگو پرورشی:

میگو پرورشی مخلوط 370000 ریال
میگو پرورشی مخلوط منجمد 270000 ریال

بهترین تولید کننده میگو پرورشی

بهترین تولید کننده میگو پرورشیبهترین تولید کنندگان میگو پرورشی در کشور در استان ها بوشهر و هرمزگاه میباشند زیرا 80 درصد میگو پرورشی کشور در مزارع این دو استان کشت میشود 20 درصد دیگر هم در استان های گلستان ـ سیستان و بلوچستان و خوزستان کشت میشود.

با این حال شما میتوانید بهترین تولید کننده میگو پرورشی را در استان بوشهر و هرمزگان پپیدا کنید.

خرید میگو پرورشی درجه یک

خرید میگو پرورشی درجه یکبرای خرید میگو پرورشی درجه یک اگر ساکن استان های جنوبی کشور مثل بوشهر ـ هرمزگان ـ‌ خوزستان و سیستان و بلوچستان یا استان های شمالی مثل استان گلستان میتوانید با مراجعه به بازار های آبزیان میگو را به صورت تازه خریداری و استفاده کنید و اگر در استان هایی هستید که به بازار آبزیان دسترسی ندارید و نمیتوانید آبزیان من جمله میگو را به صورت تازه خریداری نمایید میتوانید با مراجعه به فروشگاه های مواد پروتئینی معتبر میگو منجمد درجه یک را خریداری کرده و مصرف نمایید.

سفارش اینترنتی بهترین نوع میگو

سفارش اینترنتی بهترین نوع میگو یکی از راه  های تهیه بهترین نوع میگو سفارش اینترنتی میباشد به این صورت که میتوانید با سفارش اینترنتی بهترین نوع میگو را خریداری کرده و استفاده نمایید از دیگر مزایای این نوع خرید، خرید اینترنتی عمده میگو میباشد در واقع سفارش اینترنتی مزایای زیادی دارد من جمله کاهش هزینه های جانبی مثل رفت و آمد و حذف خرید های حاشیه ای و غیر ضروری و همچنین با خرید اینترنتی دچار محدودیت زمانی نمیشوید یعنی در هر زمانی که مایل باشید میتوانید به خرید کالا مورد نظر بپردازید اما مهم ترین دلیل سفارش یا خرید اینترنتی عدم محدودیت جغرافیایی است یعنی میتوانید بهترین میگو موجود در بازار را خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

فروشنده انواع آبزیان پرورشی درجه یک

فروشنده انواع آبزیان پرورشی درجه یکفروشنده آبزیان پرورشی رجه یک میتواند با توجه به اهمیت غذایی میگو و با توجه به صرفه اقتصادی که میگو دارد  چه از نظر قیمت و چه از نظر حجم زیر کشت شروع به فروش میگو پرورشی نماید و با توجه به بازار عرضه و تقاضا این محصول با ارزش غذایی بالا میتواند اقدام به فروش عمده میگو پرورشی در سطح وسیعی از بازار چه به صورت فروش تازه میگو و یا به صورت منجمد این محصول نماید همچنین با توجه به بازار اینترنتی میگو اقدام به فروش اینترنتی این محصول نیز نماید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما