خرید غذای میگو پرورشی در بازار کشور

در مورد میگو چه می دانید؟ برای تغذیه میگو از چه غذایی استفاده می شود؟ آیا غذای میگو پرورشی در بازار کشور به صورت اینترنتی قابل خرید و فروش می باشد؟
میگو از جمله مغذی ترین غذا های دریایی به شمار می رود که دارای مقدار زیادی اسید های چرب غیر اشباع بوده است. البته میگو ها به دلیل داشتن این مواد در کوتاه ترین زمان خراب می شوند و باید نکاتی در مورد آن ها رعایت شود. میگو ها از خانواده سخت پوستان به شمار می روند و در آب های شور و شیرین به طور قابل توجهی یافت می شوند.
کشور ایران در تولید و پرورش انواع میگو دخیل می باشد و shrimps.ir در کشور ایران در قسمت های جنوبی کشور چون خلیج فارس و دریای عمان رشد می کنند. خوبست بدانید که میگو های دریایی خلیج فارس و دریای عمان عمدتآ توسط قایق ها، لنج ها صید و به بازار عرضه می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در مورد میگو پرورشی بیش تر بدانید

میگو های پرورشی نیز مانند shrimps.ir در آب های خلیج فارس و عمان رشد می کنند، با این تفاوت که میگو های پرورشی توسط کانال ها به سمت مزارع آورده می شوند و فقط از منابع طبیعی دریا استفاده می کنند. اولین قسمتی که از میگو شروع به فاسد شدن می کند، سر میگو می باشد. البته باید بدانید که میگو پرورشی در سر و زیر پا های خود از دو رگ برخوردار است که باید حتماً گرفته شود. میگو های پرورشی دارای رنگ های سبز زیتونی بوده و این رنگ کمرنگ و پررنگ می باشد ولی میگو های خلیج فارس رنگ های صورتی، زرد موزی یا سفید و در آبهای منطقه جاسک سیاه هستند.

میگو دریایی که به صورت طبیعی غذای خود را از دریا ها می گیرد و نیازی به دادن غذا به آن ها نمی باشد. البته در پرورش میگو باید به طور متوسط 50 الی 60 درصد کل هزینه برای تهیه غذای میگو استفاده شود و بهترین غذا برای تغذیه آن ها تهیه گردد. البته رشد میگو ها به برنامه غذایی آن ها مربوط می شود و ارتباط مستقیمی بین کیفیت غذا و برنامه غذایی میگو با رشد میگو وجود دارد.
برای تشخیص کیفیت غذای میگو باید بدانید که غذای میگو باید هم اندازه و دارای رنگ مناسبی باشد و یکدست بودن رنگ غذا باعث می شود تا میگو ها بیش تر به آن نزدیک شوند. شناور بودن غذای میگو نشانه نامرغوب بودن غذا می باشد و البته سطح پلت غذا باید صاف بوده و کیسه غذا نباید پاره شده باشد. بهترین غذا برای میگو ها غذایی است که دارای بوی خوبی و همچنین در آب از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
البته شما می توانید برای مشاوره و خرید و فروش از سایت shrimps.ir دیدن کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما