توزیع میگو خشک آجیلی

میگو خشک آجیلی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی یکی از خوش طعم ترین و پرخاصیت ترین آجیل در میان خشکبارها به حساب می آید. این ماده خوراکی با خواص متعدد باعث شده از خاصیت درمانی بالایی نیز برخودار باشد. توزیع میگو خشک آجیلی در بسته بندیهای استاندارد و وزنهای متفاوت به سراسر شهرهای کشور صورت می گیرد لذا با حمل و نقل آسان و مطمئنی که دارد موجب شده با قیمت نهایی ارزانتری به اتمام رسد که برای فروشنده و خریدار نیز هزینه های کم و باصرفه ای را به همراه دارد.

توزیع میگو خشک آجیلی

روش تهیه میگو خشک آجیلی

روش تهیه میگو خشک آجیلی

در روش تهیه میگو خشک آجیلی تولید کننده میگوی تازه و دستچین شده را وارد کارخانه می کند و پس از این که کاملا خیسانده شد توسط دستگاهای تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته پخته و پوست و سر آن را سوا می کند و بعد از آن این محصول کاملا بهداشتی را توسط دستگاه های خشک کن خشک نموده و با طعمهای مختلف چون فلفلی، نمکی و… در بسته بندیهای استاندار به بازار ارائه می گرداند.

میگو خشک یک خوردنی خوشمزه و بسیار تجملیه که امگا ۳، فسفر، ویتامین دی و… نهفته در آن نظر بیشتری از کشورهای همسایه را به خود جلب کرده است.
این خوراکی از پایداری والایی بهره مند، به عنوان مثال: نه تنها در یخچال پایدار بوده بلکه در هوای متداول و عادی تا یکسال می توان آن را حفظ و مراقبت نمود.
به طور کلی؛ میگو خشک نسبت به پروتئینها چربی و کالری پایین تری دارد و برای افرادی که اراده لاغر شدن دارند بسیار مفید و سودمند می باشد.
از این گذشته این آبزی خوشمزه را می توان به عنوان آجیل، حتی میان وعده و چاشنی در برنامه غذایی خود استفاده نمود.

عرضه کننده میگو خشک آجیلی

عرضه کننده میگو خشک آجیلی

میگو آجیلی از خاصیت درمانی بالایی برخودار است و با خواص متعددی که دارد سبب شده در صنایع مختلفی چون غذایی، دارویی و… استفاده بی شماری داشته باشد.
گفتنی است عرضه میگو خشک در مجموعه ما جز بزرگ ترین واحدهای تولید و عرضه میگو خشک آجیلی در ایران است که توانسته پدیده بسیار والایی برای ساخت این کالا داشته باشد و در واقع با بالا بودن کیفیت و قیمت مناسب جز محصولات پر فروش در بازارهای داخلی و خارجی به حساب آمده است.

بنابراین تولید این خوراکی پرخاصیت توسط برند معتبر ما موجب پیشواز بی نظیر مردم از این محصول شده است.
به طور کلی؛ عرضه کننده میگو خشک آجیلی برای فروش بالای محصول خود تمامی مشخصات و جزئیات آن را مشخص می نماید تا خریدار با دشتن اطلاعات زیاد بتواند کالایی مرغوب و درجه یکی را با قیمت ارزان دریافت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما