تشخیص میگوی سالم و فواید پوست آن

چگونه می توان میگو سالم از ناسالم را تشخیص داد؟ پوست میگو در چه صنایعی به کار می رود؟ در مورد فواید پوست میگو چه می دانید؟ میگو سالم دارای چه ویژگی هایی است؟
میگو یکی از با ارزش ترین انواع سخت پوستانی است که می تواند در آب های شور و شیرین یافت شود. میگو دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند بیماری های زیادی را درمان نماید.
در موردshrimps.ir در مطلب زیر توضیح داده شده که با مطالعه در مورد آن می توانید به نتایج خوبی دست یافت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تشخیص میگو سالم از فاسد

میگوی سالم از بویی شبیه بوی طبیعی دریا برخوردار است. میگو هایی که در حال فاسد شدن  باشند، دارای بوی آمونیاک و زننده و آزار دهنده هستند.
میگو سالم از پوسته ای بسیار محکم و سفتی برخوردار می باشد و البته این پوست به سختی به گوشت خود چسبیده و متصل است. رنگ پوست میگوی فاسد رنگ پریده بوده و از رنگ طبیعی برخوردار نمی باشد و البته کدر بودن آن نشانه فاسد شدن میگو می باشد. با قوام بودن گوشت میگو یکی از خصوصیات میگوی سالم می باشد ولی گوشت میگو فاسد حالت لیزی و لزجی دارد. shrimps.ir از پوست سالم و درخشان برخوردار است و نقاط سیاه روی میگو باعث شده است تا رنگ فاسد شدن به خود بگیرد.
اگر دیدید پاهای میگو سیاه رنگ می باشد، به دلیل ماندن میگو به مدت طولانی در آب گرم است و بهتر است از این نوع میگو استفاده نکنید.

shrimps.ir تازه و سالم معمولآ رنگ خاکستری، قهوه ای مایل به صورتی و سفید است .

فواید پوست میگو

پوست میگو یکی از برترین آنتی اکسیدانی است که باعث می شود تا بیماری سرطان از بدن خارج شود. البته پوست میگو دارای یک نوع ماده ای به نام استاگزانتین می باشد و این موضوع ثابت کرده است پوست میگو یک ضایعات بسیار مفیدی است که خواص آن از میگو بیش تر می باشد. البته باید گفت که این ماده در پوست میگو باعث می شود تا خاصیت ضد سرطانی را به میگو ببخشد.
میگو در کرم های آرایشی و صنایع پلاستیک سازی به کار می رود. البته کاربرد دیگر پوست میگو در نخ بخیه است  که برای ترمیم پوست بسیار مفید خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما