بازار فروش میگو خشک بوشهر

میگو از خوشمزه ترین محصولات دریایی است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. مصرف میگو خشک بوشهر بسیار بالاست؛ چرا که می توان در مدت زمان بیش تری از آن نگهداری کرد و برای درمان بسیاری از امراض از جمله ؛ مشکلات بینایی و درمان مشکلات گوارشی از آن استفاده شود. همچنین از بازار فروش خوبی برخوردار است و می توان بدون دغدغه بهترین نمونه از آن را خریداری کرد.

بازار فروش میگو خشک بوشهر

ارزش غذایی میگو خشک

ارزش غذایی میگو خشک میگو جزء محصولات گوشتی است که از کالری نسبتا پایینی برخوردار است، به اینصورت که در ازای وزن خود به گرم، دارای کالری است.

همچنین سرشار از سلنیوم است. سلنیوم از مواد معدنی ای است که در میگو به میزان بسیار وجود دارد. با خوردن ۱۰۰ گرم میگو، ۶۴ درصد از نیاز روزانه به این ماده مغذی تامین خواهد شد. میگو، منبع خوبی از آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی مثل کاروتنوئید آستاگزانتین است.

در یک وعده چهار گرمی از میگو، 4 میلی گرم آستاگزانتین وجود دارد. آستاگزانتین از سیستم آنتی اکسیدانی، سیستم عصبی و اسکلتی بدن پشتیبانی می کند. علاوه بر این، برخی از مطالعات نشان داده است که خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ با مصرف آستاگزانتین کم تر می شود و همچنین خطر برخی از مشکلات مربوط به دیابت را کاهش خواهد داد.

گفته می شود که میگو از نظر داشتن مس در میان ماهی های دیگر، بسیار برجسته است. 

میگوها برای افرادی که می خواهند کلسترول را در رژیم غذایی خود به حداقل برسانند، بسیار موثر است.

میگو و صدف حاوی فسفر و ویتامین D هستند. مواد مغذی تأمین شده با کلسیم می توانند به تقویت استخوان ها کمک کنند و در نتیجه خطر شکستگی و پوکی استخوان را کاهش دهند.

از طرفی میگو حاوی تریپتوفان است که تصور می شود باعث تحریک هورمون سروتونین می شود. این هورمون باعث احساس شادی در فرد می شود.

ترکیب امگا 3 میگو و ویتامین B12 می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد، آن ها را تیز و هوشیار نگه دارد و از بیماری آلزایمر جلوگیری کند. بنابراین استفاده از آن در افراد مسن بیش از از مابقی افراد توصیه می شود.

مرجع خرید میگو خشک عمده بوشهر

مرجع خرید میگو خشک عمده بوشهر میگو خشک صادراتی هم در بالاترین سطح کیفی خود تولید می شده و روانه بازارهای جهانی می شود.

از طرفی مرجع خرید فعال میگو خشک آجیلی سبب شده است که تهیه با کیفیت ترین میگو امری تسهیل شده باشد و جای هیچگونه نگرانی برای خریداران وجود نداشته باشد.

به اینصورت که خرید میگوی با کیفیت کار دشواری نبوده برای این امر شما می توانید از دانش متخصصین ما برای خرید میگوی با کیفیت استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما