بازار صادرات میگو درجه یک ایران به قطر

میگو یکی از سخت پوستان دریایی می باشد که به دلیل طعم لذیذ و خواص فوق العاده ای که دارد مورد توجه مشتریان بسیاری واقع شده است. کشور ما یکی از برترین پرورش دهندگان میگو در خاورمیانه می باشد و کیفیت میگوهای ایرانی زبان زد خاص و عام بوده و بخش وسیعی از آن به دیگر کشورها از جمله قطر صادر می شود. بازار صادرات میگو به قطر محصولات خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تولید کرده و بسته بندی کرده سپس به کشور متقاضی صادر می کند.

بازار صادرات میگو درجه یک ایران به قطر

نحوه صادرات میگو چگونه است؟

نحوه صادرات میگو چگونه است؟ میگو یکی از محصولاتی می باشد که از دل دریا صید شده و‌شما می توانید آن را به صورت حضوری در بازار ماهی فروشان و یا فروشگاه ها به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید.

بازارهای داخلی بسیاری در سطح کشور وجود دارد که از طریق فروش اینترنتی و آنلاین هر ساله بخش وسیعی از نمونه های مرغوب خود را صادر می کنند، آن ها از طریق سایت های مخصوص قراردادهایی را با هم بسته و از این راه کسب درآمد می کنند.

در این توافق نامه حتی فرد صادر کننده باید محصول را طبق خواسته متقاضی بسته بندی کند و برای تعیین قیمت میگو به کمیسیون نرخ گذاری رجوع کرده و پس از طی این مراحل نیازمند کسب مجوز صدور از جانب برخی از ارگان ها می باشند.

بعد از دریافت مجوز کالا و یا هر محصول به گمرک کشور تحویل داده شده و باید در ازای آن هزینه ای را برای بیمه محصول مورد نظر بپردازید و پس از دریافت صدور فاکتور و اخذ گواهی مبدا محصول مورد نظر ارسال می گردد.

شرکت صادرات میگو پرورشی به قطر

شرکت صادرات میگو پرورشی به قطر شرکت صادرات میگو پرورشی به قطر برای رفاه حال مشتریان داخل کشور سایتی را طراحی کرده تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به این سایت سفارشات خود را در کیفیتی درجه یک و اعلاء ثبت کنند و آن را به صورت غیر حضوری و مستقیم و قیمتی مناسب خریداری کنند.

شرکت صادرات میگو ابتدا بر روی نمونه های انتخابی آزمایش های مخصوص را انجام می دهند و بعد محصولاتی درجه یک و یک دست را که دارای کیفیتی بالا هستند را جدا کرده و پوست آن را جدا می کنند، سپس آن را در بسته بندی های مناسب و بهداشتی منجمد کرده و به قطر صادر می کند.

صادرات میگو پرورشی صادراتی از جانب تولید کنندگان و پرورش دهندگان آن ها به صورت عمده و کلی انجام می پذیرد.

قیمت میگو درجه یک در مقایسه با دیگر میگوهایی که از سطح کیفی پایین تری برخوردار می باشند گران تر می باشد البته نا گفته نماند که وزن و نوع میگو نیز در تعیین نرخ آن نقش بسزایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما