پخش عمده میگو هندیجان

پخش عمده میگو در کجاها اتفاق می افتد؟
از ارزش غذایی میگو چه می دانید؟
کدام یک از انواع میگو هندیجان دارای ارزش بیش تری هستند؟ پخش عمده میگو ایرانی از کدام سایت صورت می گیرد؟
میگو ها دارای میزان زیادی آب، انرژی، پروتئین، چربی، کلسترول و میزان کمی قند می باشند. که بدن را در برابر بیماری های قلبی و عروقی نیز مقاوم میکند و برای جلوگیری از آن ها تأثیرگذار است.
هندیجان یکی از مناطق جنوبی کشور بوده که در تولید انواع میگو فعالیت دارد. البته گفته شده است،
بهترین و مرغوب ترین نوع میگو هندیجان با نام میگو صورتی معرفی شده است. که همراه میگو سفید از با ارزش ترین انواع میگو هندیجان به شمار می روند.

ارزش میگو هندیجان در بازارهای داخلی و جهانی

بندر هندیجان یکی از شهرهای شمالی خلیج فارس است. که در جنوب شرقی استان خوزستان قرار گرفته است. شهر هندیجان از گذشته های قبل بندر تجاری مهمی محسوب می شده است.
در جنوب هندیجان در منطقه بحرکان صید میگو صورتی و انواع دیگر میگو در آب های خلیج فارس در حوزه ی صیادی هندیجان قرار دارد.البته صیدگاه بحرکان بین دو استان خوزستان و بوشهر قرارگرفته و مشترک محسوب  می شود.
سالن های فرآوری و بسته بندی میگو صادراتی در هندیجان فراوان قرار دارد. سالیان سال هست که درهندیجان قایق های مجهز صیادان به صید می پردازند. و عمل آوری و بسته بندی و انجماد و صادرات میگو در کارگاه ها صورت میگیرد . صنعت شیلات از قدیمی ترین در هندیجان محسوب می شود. که افراد بومی و تعداد زیادی اهالی به صید و پخش میگو هندیجان مشغول هستند.

صید و پرورش آبزیان در هندیجان

در صیدگاه های هندیجان ماهی و میگو به صورت فراوان صید می شود که از جمله مهمترین های آنها قباد ، راشگو ، حلوا سفید (زبیدی) ، شوریده ، حلوا سیاه ، شهری ، شانک ، کوشک ، سرخو ، میش ماهی ، هامور ، سنگسر ، سبیتی ، دختر ناخدا و … نام برد.
طول مرزآبی هندیجان در سواحل خلیج فارس حدود 95 کیلومتر است. سواحل طولانی خلیج فارس بستری ایجاد شده که امکان اجرای طرح های پرورش میگو و پرورش آبزیان را میسر می سازد.
در مناطق مختلفی در ایران پرورش آبزیان صورت میگیرد که مهمترین مناطق پرورش آبزیان آب شور می باشد. که بهترین های آن در اطراف آب ها و سواحل خلیج فارس است.زمین های متصل به بندر بحرکان هندیجان یکی از مناطق خوب تولید خوراک میگو به نام آرتمیا است. و بنابراین می تواند به عنوان بهترین منبع برای تولید سیست آرتمیا برای مصرف نوزاد میگوی پرورشی و خود آرتمیا و محصولات وابسته به آن در پرورش خود میگو هم در جایگاه خوبی قرار گیرد.

فروش میگو صادراتی هندیجان

فروش میگو صادراتی

همانطور که گفته شد میگو هندیجان جزو بهترین محصولات آبهای جنوب است. به همین علت شرکت ها و پرورش دهنده های میگو محصولات خود را به کمک خریدار عمده میگو به کشورهای گوناگون صادر می کنند.
قیمت خرید عمده میگو دریایی معمولا توسط یزاف ها (واسطه های محلی)  و البته با توافق مالکین یا ناخداهای لنجها یا قایق ها انجام می شود. و اما مولفه اصلی تعیین قیمت فروش میگو صادراتی (میگو پرورشی گونه وانامی) برگرفته از نرخ های جهانی است. و بدین ترتیب قیمت عمده میگو پرورشی در داخل نزدیک به قیمت جهانی این گونه قرار می گیرد.
 پخش عمده میگو برای مصارف داخل کشور هم در هندیجان انجام می شود. که هم می توان از طریق وبسایت های اینترنتی و یا با مراجعه به فروشگاه های زیادی که سطح شهر وجود دارند تهیه کرد. اما بین کیفیت خرید از فروشگاه های آنلاین با خرید از فروشگاه های دیگر وجود دارد. که بدین ترتیب می توان بهترین و تازه ترین نوع میگو را به آسانی از این وبسایت ها به صورت عمده وجزیی  با قیمت مناسب تهیه کرد. که اینگونه خرید کردن تنوع و انتخاب های بیشتری پیش روی شما می گذارد.

قیمت فروش عمده میگو و پخش عمده میگو

خرید و فروش عمده میگو از طریق فروشگاه های آنلاین مزایایی دارد:

  • دسترسی سریع
  • عدم ازدست دادن زمان
  • حمل و نقل راحت و بی دردسر
  • تحویل در نقاط مختلف کشور
  • تداوم در دسترسی
  • خرید در هر زمان و مکان
  • تهیه آسان
  • و…

با توجه به مزایای بالا با حوصله و دقت بالاتری می توان در منزل یا هرجای دیگری با خیال راحت به سفارش وخرید پرداخته و پس از تکمیل مراحل سفارش، محصول مورد نظر را در هر زمان و جای دلخواه تحویل گرفت. بازار فروش میگو به صورت آنلاین و اینترنتی با مزایای گفته شده در حال گسترش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما