نحوه صادرات میگو به ترکیه

نحوه صادرات میگو به ترکیه به کمک شرکت های بازرگانی و از طریق مسیرهای زمینی انجام می پذیرد. ترکیه در شمال غربی کشور قرار دارد و هر ساعت میزان زیادی از تولیدات داخلی ایرانی از این مرز به کشور ترکیه صادر می شوند و از جمله آبزیان دریایی که با توجه به کیفیت و مرغوبیت زیادی که دارند مشتریان زیادی در ترکیه دارد. میگو یکی از این آبزیان دریایی است که از صادرات آن ارز زیادی وارد کشور می شود. 

نحوه صادرات میگو به ترکیه

آشنایی با نحوه صادرات میگو

آشنایی با نحوه صادرات میگو آشنایی با نحوه صادرات میگو می تواند شما را اگر تاجر باشیم و در ابتدای راه قرار دارید آگاهی بدهد. در اولین مرحله باید به نوع بسته بندی دقت کرد. یعنی اگر محصولی می خواهید برای صادرات بفرستید به کشورهای مقصد باید بسته بندی زیبا و شیک و در عین حال باکیفیت داشته باشند. هر چه در بسته بندی دقت بیشتر شود باعث جذب مشتری می شود. در مرحله ی دوم باید به قیمت توجه داشت در کنار  کیفیت بالا باید قیمت ها پایین باشد. 

و در مرحله ی بعد برند این محصول هم باید مشخص باشد. اگر از برندهای معتبر داخلی باشد مشتریان بیشتری در خارج از کشور پیدا می کند. برای برند شدن باید کیفیت محصولات خود را بالا برد. برای این که بازاریابی به خوبی انجام شود امروزه فن آوری دیجیتال به کمک تجار آمده است. می توان به آسانی و از طریق اینترنتی در کشورهای دیگر مشتریان زیادی پیدا کرد. 

اگر این سه مرحله را به خوبی انجام دهید می توانید مطمئن باشید که فروش محصولات به خوبی انجام می شود و صادرات سودمندی خواهید داشت. میگو از جمله آبزیان است که مزه ی خوبی دارد و همچنین خواص فراوانی برای بدن دارد. 

نحوه صادرات میگو ایرانی

نحوه صادرات میگو ایرانی نحوه صادرات میگو ایرانی به کشورهای دیگر از طریق مرزهای آبی و خاکی انجام می پذیرد. میگو به کشورهای همسایه از طریق مرز زمینی و با کامیون های یخچال دار ارسال می شود. بعضی از این کشورهای همسایه مانند عراق راه گذر محصولات تولیدی داخل به کشورهای اروپایی و یا کشورهای مدیترانه ای می باشند. 

و اما از مرزها آبی برای صادرات میگو با قایق های باربری استفاده می شود. میگوی صادراتی به گمرگ و از آن جا به قایق های باربری کوچک و بزرگ به کشورهای همسایه و همچنین اروپایی و یا آمریکای جنوبی صادر می شود. میگو دو نوع می باشد. بهترین میگو از نوع صادراتی است و اما نمونه های نوع دوم که با این که کیفیت بالایی دارد اما ترجیح داده می شود که برای مصارف داخلی استفاده شود. 

خرید میگو صادراتی از طریق این سایت صورت می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما