میزان صادرات میگو ایران در بازار های جهانی

کیفیت میگو های ایرانی به قدری بالاست که میزان صادرات میگوی ایرانی در بازارهای جهانی به طور سالیانه در حال افزایش می باشد، زیرا کشور های فراوانی وجود دارند که خواهان خریداری میگو های ایرانی می باشند و این محصولات را در حجم انبوه سفارش می دهند، هرچه کیفیت میگوهای مورد تولید در کشور ما بیشتر باشد و سلامت آنها نیز بالاتر باشد میزان صادرات میگوی ایرانی نیز به کشورهای دیگر افزایش می یابد.

میزان صادرات میگو ایران در بازار های جهانی

صادرات سالانه میگو ایران چقدر است؟

صادرات سالانه میگو ایران چقدر است؟ کشور ما یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده انواع میگو های با کیفیت و درجه یک می باشد که در سراسر دنیا مشتریان بسیار فراوانی دارد و به همین دلیل صادرات میگو در ایران به سایر کشورها از رواج بسیار مناسبی برخوردار است.

اینکه بخواهیم بگوییم سالانه چه میزان میگو از ایران به سایر کشورها صادر می گردد کاملاً امری نسبی می باشد، این امر بستگی به میزان تولید سالانه میگو در کشور ما دارد.

اگر در سالی تولید میگو در کشور پررونق و فراوان باشد به طور حتم صادرات نیز افزایش می یابد، اما برخی از سال ها وجود دارند که به دلیل وجود بیماری های مخصوص به میگو میزان تولید این محصولات توسط تولیدکنندگان و پرورش دهندگان این آبزیان کاهش می یابد، پس در این سال‌ ها میزان صادرات نیز کم خواهد شد.

به طور مثال می توانیم بگوییم که در سال گذشته چیزی حدود ۱۲۰ میلیون دلار صادرات میگو داشته ایم که این مبلغ ممکن است در سال های مختلف متغیر باشد، عمده صادرات میگو در کشور ما به کشور چین صورت می گیرد که از مشتریان اصلی میگو های ایرانی می باشد و این میگوها را در تناژهای بالا خریداری می نماید.

میزان صادرات میگو پرورشی

میزان صادرات میگو پرورشی در کشور ما هم میگو پرورشی وجود دارد و هم میگو دریایی، البته تولید میگوی پرورشی به میزان بیشتری صورت می پذیرد و به همین دلیل میزان صادرات میگوی پرورشی بیشتر است.

تولید کننده میگو این محصولات را در بسته بندی های مطمئن و ایمن به گونه‌ ای که سالم به دست خریداران برسند به کشورهای دیگر صادر می نماید، هرچقدر نحوه عرضه این محصولات بهتر و با کیفیت تر باشد میزان صادرات آنها نیز افزایش خواهد یافت.

اغلب میزان صادرات میگوی پرورشی به کشورهای آسیایی از جمله چین می باشد، البته سایر کشورهای دیگر نیز وجود دارند که مشتری میگو های ایرانی می باشند.

ما به عنوان یکی از صادرکنندگان انواع میگوهای پرورشی در اندازه‌ های مختلف توانسته ایم سهم بزرگی در میزان صادرات این محصولات به سایر کشورها داشته باشیم.

شما خریداران عزیز میگوهای پرورشی می توانید جهت اطلاع از قیمت محصولات و همچنین سفارش دادن آنها با شرکت صادرات میگو ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما