معرفی و عرضه شاه میگو بندرعباس

شاه میگو یکی از برترین و بزرگترین میگو های دریای جنوب محسوب می شود و البته در بندرعباس نیز با رشد و عرضه این میگو همراه می باشیم. مطلب زیر به معرفی شاه میگو پرداخته است.
شاه میگو نوعی میگو جهش یافته می باشد که البته اندازه آن از میگو معمولی بزرگتر است و بی شک مقدار خواصی که در این آبزی وجود دارد از میگو معمولی بیش تر می باشد. شاه میگو از خانواده هوماریدا می باشد و از جانوران دریایی سودمند و پرخاصیت بوده و می تواند برای درمان بیماری ها مفید واقع شود. شاه میگو از برترین و مرغوب ترین غذا های دریایی به شمار می روند و از نظر اقتصادی این سخت پوستان دارای ارزش بالایی نیز می باشند.
بهتر است بدانید گاهی وزن این آبزیان به 20 کیلوگرم نیز می رسد و بدن آن ها از پوسته ای بسیار سخت تشکیل شده است. شاه میگو دارای چهار جفت پا بوده و زمانی که احساس خطر می کند دم خود را به زیر شکم برده و به عقب شنا می کند. این سخت پوست از محبوب ترین آبزیانی است که در جنوب کشور از طرفداران زیادی برخوردار است و همچنین بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد.
بهترین مکان برای مخفی شدن شاه میگو ها در بین سنگ های دریا است و البته این آبزیان از جانوران کوچک و مرده تغذیه می کنند. اگر shrimps.ir  ماده باشد، می تواند تا هزاران تخم بگذارد.

ترکیبات شاه میگو

در هر 100 گرم از آن ،7 میلی گرم آب، 99 کالری انرژی، 1.18 گرم پروتئین، 80 میلی گرم چربی، 163 میلی گرم کلسترول و 91 میلی گرم قند وجود دارد. البته این آبزی از مقوی ترین غذا های دریایی به شمار می رود. از shrimps.ir می توان به مواردی چون ضد فشار خون، سرشار از سلنیوم، ضد کم خونی، ضد آلزایمر، تأمین کننده پروتئین و کلسترول خوب و… اشاره نمود.

عرضه شاه میگو بندرعباس

میگو ها بیش تر در مناطق جنوبی کشور ایران یافت می شوند و البته شاه میگو در بندر لنگه و بندرعباس رشد کرده و به صورت تازه و منجمد شده در بازار به فروش می رسد. می توان گفت که بندرعباس یکی از شهر های استان هرمزگان می باشد که در جنوب کشور واقع شده است و در تولید و پرورش انواع ماهی و میگو دخیل می باشد.
این آبزی از مقوی ترین غذا های دریایی است که می تواند به خوبی در درمان بیماری ها اثر بخش باشد. شاه میگو در بندرعباس به صورت تازه عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما