مرکز صادرات میگو درجه یک به ترکیه

میگو یکی از مهم ترین محصولات صادراتی تولید ایران می باشد. این محصول در بخش های جنوبی کشورمان به میزان زیادی پرورش داده می شود. از این رو برخی از تولید کنندگان بخشی از محصولات خود را برای صادرات به کشورهای همسایه در نظر می گیرند. این مرکز صادرات میگو به ترکیه را در بسته بندی های مناسب و بهداشتی انجام می دهد تا محصول در سلامت غذایی کامل به دست مشتریان برسد. 

مرکز صادرات میگو درجه یک به ترکیه

آشنایی با انواع آبزیان صادراتی

آشنایی با انواع آبزیان صادراتی ایران به دلیل داشتن منابع دریایی زیاد، یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده آبزیان دریایی می باشد. این محصولات شامل انواع ماهی ها، میگو، خرچنگ، ماهی خشک شده، انواع صدف، هشت پا، کوسه ماهی و … می شود. تمامی این آبزیان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از این رو بسیاری از کشورها و به خصوص خاورمیانه، خواستار واردات این محصول هستند. 

میگو یکی از آبزیان صادراتی است. این محصول در کشور به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده و سپس با کمک ماشین های مخصوص حمل این مواد، به کشورهای مقصد ارسال می شود. در بسته بندی این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی نگهدارنده استفاده نمیشود تا محصول کاملا طبیعی در اختیار مشتری قرار گیرد. 

ماهی های بخش جنوب بیشتر شورمزه و ماهی های بخش شمال کشور دارای طعم شیرین هستند‌. این اختلاف طعم ناشی از شرایط جغرافیایی و ترکیبات آب دریا می باشد که باعث شده ماهی های شمال و جنوب تفاوت های جزئی داشته باشند. 

بازار صادرات میگو پرورشی به ترکیه

بازار صادرات میگو پرورشی به ترکیه بازار صادرات میگو پرورشی در ایران، بسیار فعال است. شرکت صادرات میگو تلاش می کند تا با انتخاب محصولات با کیفیت و ارسال آن ها به کشورهای همسایه، اعتبار برند خود را به صورت جهانی و بین المللی بالا ببرد و توجه مشتریان را جلب نماید. 

میگو صادراتی به دو صورت مختلف در کشور پرورش داده می شود. میگو پرورشی و میگو آزاد دو نوع میگو صادراتی کشور هستند که بسیار پرطرفدار می باشند. کشورهای مقصد و دریافت کننده این محصول، کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان، آلمان، تایلند، چین، سوئیس، روسیه، افغانستان و … هستند. 

قیمت ماهی های صادراتی نسبت به سایر انواع این محصول کمی بیشتر است. زیرا علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه های ناشی از حمل و نقل و گمرک نیز به آن اضافه می شود و قیمت آن را تا حدودی بالا می برد. 

از آن جا که محصولات دریایی در جهان بسیار پرطرفدار هستند، بنابراین این بازار یکی از بهترین بستر ها برای کسب درآمد ایرانیان و ساکنان جنوب است. در صورت ورود به این بازار، در مدت کوتاهی افراد به سطح بالایی از درآمد و سود می رسند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما