مرکز صادرات میگو درجه یک به اروپا

میگوی دریاهای جنوبی ایران، از بهترین و با کیفیت ترین انواع میگوهای موجود در جهان است که در بسیاری از کشورهای اروپایی طرفدارات بسیاری را به خود جذب کرده است. مرکز صادرات میگو به اروپا بیش تر از همه در شهرهای جنوبی کشور واقع اند و بازرگانان بسیاری هستند که وظیفه صادرات میگو به اروپا را بر عهده دارند و از این راه ارز آوری خوبی را داشته اند. 

مرکز صادرات میگو درجه یک به اروپا

چه مقدار میگو ایران به اروپا صادر می شود؟

چه مقدار میگو ایران به اروپا صادر می شود؟ فروش میگو برای بسیاری از جوانان جنوبی منبع خوبی برای اشتغال و کسب درآمد شده است. میگو از بهترین محصولات پروتئینی است که برای افرادی که تمایل به مصرف انواع مرغ ندارند می تواند بهترین گزینه برای مصرف باشد.

صادرات میگو به اروپا سبب شده است تا نرخ بیکاری در بین جوانان جنوبی کشور به حداقل ممکن خود برسد. به طور میانگین گفته می شود که سالیانه 18 هزار تن میگو در کشور تولید شده که 95 درصد آن به کشورهای عربی و اروپایی صادر می شود و بقیه به مصرف داخلی می‌ رسند. 

 بیش تر از همه میگوی تولید شده در ایران به کشورهای؛ امارات، جنوب شرقی آسیا و اروپا صادر می شود. حمل و نقل این نمونه از محصولات به این کشور ها هم از طریق دریایی صورت می گیرد. 

 اما با توجه به اینکه تمامی غذاهای مورد نیاز پرورش میگو با به وجود آمدن تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته بومی سازی شده است، فروش میگو می تواند صرفه اقتصادی بالایی را برای کشور ما در بر داشته باشد و افراد بسیاری از این راه به سود خوبی برسند‌.

اما یکی از عوامل استقبال کشورهای اروپایی از میگوی ایرانی تولید ارگانیک میگو است. معمولا استخرداران ایرانی از کم ترین میزان مواد شیمیایی برای تولید میگو استفاده می کنند و همین امر سبب می شود تا تمامی ارزش غذایی این خوراک دریایی حفظ شود.

میگوی سرخ شده از کالری بالایی برخوردار است ‌و می توان آن را با چاشنی هایی مثل  آب لیمو ترش تازه خوشمزه تر و مقوی تر هم کرد.

میگو پرورشی ایران ضد فشار خون است؛ چرا که سرشار از اسیدهای چربی از خانواده امگا 3 می باشد. برای تهیه آن بهتر است که از کم ترین میزان نمک استفاده شود، در اینصورت است که می تواند سطح فشار خون را بسیار پایین آورد.

قیمت صادرات میگو پرورشی به اروپا

قیمت صادرات میگو پرورشی به اروپا میگو صادراتی ایرانی در بالاترین سطح کیفی خود تولید می شود و از کشور ایران روانه بازارهای خارجی می شود‌.

اما معمولا انواع میگوی ایرانی به صورت عمده و فله ای به فروش می رسد که از این طریق شما می توانید با پرداخت کم ترین هزینه به بهترین نمونه از میگو دست یابید و خرید اقتصادی تری را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما