مرکز صادرات انواع میگو دریایی ایران

شرکت صادرات میگو دریایی در رده بهترین مراکز است که محصولاتی ایرانی را باب تمایلات خریداران توزیع می کند. انواع میگو صادراتی که درشت و مقوی هستند و با نظارت مسوولین کنترل کیفیت آزمون های استاندارد را پشت سر می گذارند. با تبادلات اینترنتی این واحد چنین کالا های بسیار مرغوبی به اقلام مورد نیاز و سبد های بازرگانان خارجی اصافه می شوند.

مرکز صادرات انواع میگو دریایی ایران

معرفی میگو های دریایی خوراکی

معرفی میگو های دریایی خوراکی در بسیاری از آب های آزاد انواع میگو دریایی خوراکی به دست می آیند و هرکدام نامی خاص را دارند. اندازه، سایز و رنگ این محصولات از عواملی هستند که باعث تمایز بخشی بین آن ها شده اند.

  1. هندی سفید : این تولیدات در مقایسه با بسیاری از میگو ها زیاد طرفدار  ندارند و شاید اندازه های کوچک آن ها، سبب ساز این استقبال پایین شده است.
  2. موزی : محصولات نام برده هم از لحاظ مزه خیلی خوشمزه هستند و از طرفی، بسیار ارزان به فروش می رسند. این دو مورد مهم اساسی ترین پارامتر هایی هستند که در رشد خرید آن ها نقش داشته اند. این نمونه ها رایج ترین انواعی هستند که توسط مشتریان مصرف شده و خریداری می شوند. 
  3. سر تیز : هیچ میگوی خوراکی را به ارزانی این مدل ها نمی توان پیدا کرد. به خاطر خصوصیات و ویژگی هایی که دارند خیلی ارزان هستند ولی انگیزه خریداران برای دریافت آن ها کمتر می باشد.
  4. میگو ببری : و اما به اعلا ترین نمونه ها می رسیم که با این عنوان بررسی شده اند. این تولیدات چون از نظر کیفیت خیلی درخشان هستند بالا ترین میزان تقاضا را دارند. هم چنین منظور می کنیم که قیمت های گران تری را از خود در بازار ها به نمایش می گذارند که البته هر روز تغییر می کنند.
  5. سیاه ببری : به نسبت در راس تولیداتی استاندارد قرار می گیرند و از مورد قبلی، گران قیمت تر هستند. از این رو در نظر خریداران به عنوان محصولاتی عالی تر به حساب می آیند چون معمولا هیچ کدام از نمونه های مورد نظر، مانند این تولیدات پر امتیاز نیستند.

صادرات میگو دریایی قیمت مناسب

صادرات میگو دریایی قیمت مناسب نمونه های بسیار پر تنوعی از میگو دریایی از آب های ایران به خصوص خلیج فارس صید می شوند که به خاطر تغذیه درست، کیفیت قابل توجهی دارند.

هر نوع از این تولیدات اصلی ترین نمونه های صادراتی هستند و همین مرغوبیت زیاد، باعث صادرات عظیمی از آن ها شده است.

بسیاری از کشور های مقصد ارزش کیفی این محصولات را می شناسند و با اعتماد به استاندار بالا، این محصولات مغذی را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

نتیجه و ثمره این گونه از توزیعات خارجی ورود ارز های خارجی مناسب به داخل کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما