مراکز صادرات میگوی پرورشی ایرانی

صادرات میگوی ایرانی در حجم بالا صورت می گیرد. این جاندار آبزی به عنوان یک غذایی پر طرفدار به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود و به دلیل طعم شوری که دارد متناسب با ذائقه بسیاری از افراد است. مراکز صادراتی بسیاری، میگوهای پرورش یافته با کیفیت و درجه یک، در سراسر کشور را، به صورت عمده، به صادر می کنند.  میگوهای ایرانی در بهترین شرایط پرورش می یابند و در قیمت های مناسب صادر می شوند.

مراکز صادرات میگوی پرورشی ایرانی

شناخت انواع میگو ایران

شناخت انواع میگو ایران در این قسمت به معرفی انواع میگوهای ایرانی خواهیم پرداخت. با شناخت انواع میگو می توان طرز استفاده درست از آنها را بیاموزیم. در کشور ایران انواع مختلفی از میگو کشت می شود. برخی از انواع این گونه از آبزیان عبارتند از:

  1. میگو دریایی: در دریای عمان و خلیج فارس مقدار زیادی از میگو توسط صیادان صید می شود، به همین دلیل آنها را دریایی می نامند. این نوع خواص بسیار بالایی دارند و یک محصول ارگانیک به شمار می روند، به همین دلیل بسیار خوش طعم هستند.
  2. میگو پرورشی: به منظور پرورش این گونه، آنها را به طور مستقیم از دریا به حوضچه های مخصوص هدایت می کنند و در میگوها در آنجا رشد می نمایند.
  3. شاه میگو: زمانی که میگوها به سن بلوغ می رسند و درشت می شوند، آنها را شاه میگو می نامند. این نوع در مقایسه با انواع ریزتر، از طعم خوشمزه تری برخوردار نمی باشند.
  4. میگو موزی: این گونه از میگوها در سواحل هرمزگان دیده می شوند. از آنجایی که بسیار خوش طعم هستند و از نظر قیمت ارزان تر می باشند، یکی از غذاهای محبوب مردم محلی به شمار می روند.
  5. سرتیز: این نوع نسبت به دیگر گونه ها ارزان تر است و در سواحل خلیج فارس یافت می شود.
  6. میگو سفید: از کیفیت بالایی برخوردار است و بزرگ تر از سایر گونه ها می باشد و در سواحل جنوبی کشور زیست می کند.

صادرات انواع میگوی ایرانی در بازار

صادرات انواع میگوی ایرانی در بازار آیا از میزان صادرات میگو های ایرانی اطلاع دارید؟ انواع میگو جنوب در بازارهای جهانی طرفداران بسیاری دارند، زیرا ارزش غذایی این محصول بر هیچ کس پوشیده نیست. 

بهترین میگوی ایران توسط صادرکنندگان، در قیمت های مناسب، به دست مصرف کننده نهایی می رسد. برخی از میگوها به صورت خشک شده و در بسته بندی های متنوع صادر می شوند. بازار ایران یکی از بزرگترین بازارهای صادر میگو به شمار می رود.

سالانه مقدار زیادی از این محصول به کشور کره جنوبی صادر می شود و این میزان همچنان در حال رشد است. صادرات میگو ایرانی به هیچ عنوان موجب کاهش محصول در بازار داخلی نخواهد شد، بلکه رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما