مراحل صادرات میگو به امارات

بازار صادرات میگو و ماهی شیر قباد به امارات به علت حاشیه سود بالا برای فعالین ایرانی اهمیت زیادی دارد. در این میان آشنایی با مراحل و قوانین و مقررات صادراتی اهمیت زیادی در موفقیت برندها و فعالین بازار دارد. اگر تاکنون اطلاعاتی دقیقی درباره شرایطی عرضه جهانی انواع آبزیان نداشته اید با ما همراه باشید تا برخی از نکات در مورد صادرات میگو ارائه دهیم. در پایان نیز برخی شیوه های سفارش عمده این محصولات در بازار داخلی را عنوان خواهیم کرد.

مراحل صادرات میگو به امارات

نکاتی درباره صادرات میگو به امارات

نکاتی درباره صادرات میگو به امارات سالیانه هزاران تن انواع میگو از ایران روانه بازارهای صادراتی می شود. کشورهای جنوب شرق آسیا و همسایگان عربی بزرگترین خریداران این محصول از تولید کنندگان ایرانی به شمار می آیند. این امر تاثیر زیادی در افزایش تولید میگو به شیوه پرورشی نیز داشته است که در این راستا، تولید کنندگان باید با ضوابط واردات میگو مولد و پرورشی نیز آشنایی داشته باشند.
در ادامه شناخت قوانین، تعرفه ها، مقررات صادراتی و حتی نحوه بسته بندی اهمیت زیادی در تایید آبزیان صادرات از سوی مسئولین گمرک خواهد داشت. برای این منظور همواره کد و تعرفه هایی را در نظر می گیرند که نیاز به بررسی دقیق و کارشناسانه خواهد داشت.
یکی دیگز از نکاتی که برای صادرات میگو به امارات باید مدنظر قرار گیرد، بازاریابی دقیق توسط متخصصین خواهد بود. شناخت خرده فروشی ها و خریداران عمده در کشورهای عربی قبل از اقدام به صادرات، آشنایی با رقبای بین المللی، شیوه های بسته بندی و همچنین نیاز بازار هدف اهمیت زیادی دارند.
بدون شک آشنایی با ذائقه و علاقه مندی مصرف کنندگان به انواع میگو در کشور هدف نیز نقش مهمی در افزایش حجم صادراتی این محصول و روند رو به رشد سفارشات از سوی خریداران بین المللی دارد.

بازار بزرگ صادرات میگو به امارات

بازار بزرگ صادرات میگو به امارات بازار جنوب کشور به ویژه استان های بوشهر و بندر عباس بزرگترین مرکز آماده سازی انواع میگو به کشورهای عربی به شمار می روند. در این بین علاوه بر رعایت کلیه نکات بهداشتی و بسته بندی، اطلاع از قیمت میگو در بازار کشورهای عربی نیز می تواند در میزان فروش تاثیرگذار باشد.
به عنوان فعال و صادر کننده میگو و دیگر آبزیان باید به صورت مداوم با تمامی قوانین و مقررات صادراتی و دیگر نکات در روند ارسال محصول آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین این موارد عبارتند از:

  • قوانین بسته بندی میگو صادراتی
  • اخذ گواهی لازم جهت صادرات میگو
  • آشنایی با دیگر وارد کنندگان میگو به بازار هدف
  • اطمینان از کیفیت میگو و تازه بودن آن

امروزه کارشناسان فعال در این حوزه به صورت حرفه ای خدماتی را در زمینه قوانین و مقررات به فعالین بازار ارائه می دهند. از سوی دیگر تامین میگو ارگانیک از تامین کنندگان مستقیم اهمیت زیادی در کاهش قیمت عمده و افزایش حاشیه سود دارد. در این مرکز به عنوان بزرگترین فروشگاه غذا ماهی قرمز آنلاین، انواع این آبزیان به صورت عمده، کیلویی، سورت و … در اختیار خریداران عمده قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما