قیمت میگو پاک شده در بازار کشور

قیمت میگو پاک شده در بازار کشور چقدر می باشد؟ میگو دارای چه خواصی بوده است و از چه ارزش غذایی برخوردار می باشد؟ در مورد انواع میگو چه می دانید؟
میگو یکی از برترین انواع آبزیان دریایی بوده است که در آب های شور و شیرین یافت می شود. این آبزیان از دسته سخت پوستان به شمار می روند که البته در کشور ایران و در دریای خلیج فارس با رشد خوبی از آن ها همراه می باشیم. البته میگو ها در انواع مختلفی وجود دارند که از برترین آن ها می توان به shrimps.ir اشاره کرد.
در مورد میگو می توان گفت که این آبزی دارای قدرت بالایی بوده است و البته از خواص زیادی برخوردار می باشد. این آبزی از میزان زیادی کلسیم و ید برخوردار بوده و البته میزان پروتئین موجود در بدن این آبزی بسیار بیش تر از دیگر آبزیان می باشد.

ارزش غذایی و خواص میگو

ضد فشارخون: یکی از خواص تن ماهی نیایش که البته از مهم ترین خواص به شمار می رود، درمان بیماری هایی چون فشار خون بالا بوده است. میگو ها دارای میزان زیادی امگا3 بوده اند و البته این مواد معدنی در میگو باعث شده است تا از فشارخون بالا جلوگیری کند.
داشتن سلنیوم زیاد: از مواد معدنی بسیار مفید برای بدن که البته در میگو ها به طور قابل توجهی یافت می شود می توان به سلنیوم اشاره کرد. البته طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که مصرف 100 گرم از میگو می تواند 64 درصد از نیاز روزانه بدن به سلنیوم را برطرف سازد. البته این ماده از جمله آنتی اکسیدان های بسیار قوی بوده است که از بروز سرطان روده بزرگ و خون جلوگیری می کند.
ضد آلزایمر: یکی از برترین خواص میگو که البته باعث شده است تا یک بیماری شایع در افراد را درمان کند، ضد آلزایمر بوده است و میگو به دلیل داشتن میزان زیادی امگا3 در بدن توانسته اند در برابر بیماری هایی چون آلزایمر جلوگیری کنند.
ضد کم خونی: از دیگر بیماری های رایج در افراد که باعث شده است مشکلات زیادی را به وجود آورد می توان به کم خونی اشاره کرد. البته در هر 100 گرم از میگو حدود 19 درصد آهن یافت می شود که می تواند جایگزین گوشت قرمز شود.

قیمت میگو پاک شده در بازار کشور

تن ماهی هوور نیز در انواع و اندازه های مختلفی صید می شوند و در بازار به فروش می رسند. البته باید بدانید که قیمت میگو پاک شده بسیار گرانتر از میگو کامل بوده است. قیمت میگو پاک شده در وزن 500 گرم در بازار کشور 75000 تومان و میگو پاک شده در وزن 400 گرم 38800 تومان می باشد. قیمت شاه میگو یا لابستر پوست کنده در وزن 300 گرم حدود 36300 تومان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما