قیمت میگو عمده صادراتی ایران

میگو یکی از موجودات دریایی با ارزش غذایی بالا و خواص درمانی زیاد می باشد که ارزش صادراتی داشته و به کشور های مختلفی از جمله کشورهای همسایه صادر می گردد، قیمت میگو صادراتی به صورت عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و با کاهش قیمت خوبی نسبت به نوع خرده فروشی برخوردار است، اما قیمت روز میگو عمده صادراتی ایران متاثر از نوسانات بازار نیز می باشد و دارای قیمت های مختلف در طول روز یا هفته می باشد.

قیمت میگو عمده صادراتی ایران

شناخت انواع میگو درجه یک

شناخت انواع میگو درجه یک اگر به شهرهای جنوبی کشور سفر کرده باشید قطعا با انواع غذاهای خوشمزه این شهر آشنایی دارید و طعم عالی و بی نظیر آنها را چشیده اید، یکی از این غذاهای خوشمزه‌ تن ماهی نیایش می باشد که با طعم های مختلفی طبخ می گردد و از محبوبیت زیادی بین مردم جنوبی کشور و سایر شهرها برخوردار است.

میگو نیز مانند سایر موجودات دریایی دارای انواع مختلفی می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع میگو درجه یک ایرانی بپرداریم تا با انواع آن آشنا شوید.

قبل از معرفی انواع میگو خاطرنشان می کنیم که این ماده غذایی به دو شکل میگو دریایی ایرانی و میگو پرورشی ایرانی تولید می گردد که هرکدام از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشند.

میگو موزی یکی از خوشمزه ترین میگوهای شهر بوشهر می باشد که دارای طعم عالی و قیمت مناسبی می باشد.

میگو هندی سفید مخصوص شهر هرمزگان بوده که نسبت به سایر میگو های خود طرفداران کمتری دارا می باشد.

میگو سیاه ببری، نمونه بزرگ و خوشمزه دیگری از این موجود دریایی می باشد که طرفداران زیادی داشته و از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

میگو سفید نیز یکی از پرطرفدارترین نمونه های موجود می باشد که علاقمندان زیادی داشته و با قیمت بالایی نیز عرضه می‌گردد.

نوع دیگری از این موجود، میگوی ببری می باشد که کیفیت بسیار بالا و قیمت بیشتری نسبت به سایرین داشته و از ارزش صادراتی بالایی نیز برخوردار می ‌باشد.

قیمت هر کیلو میگو صادراتی در بازار جهانی

قیمت هر کیلو میگو صادراتی در بازار جهانیتن ماهی هوور در بازارهای جهانی نیز دارای قیمت ‌های متفاوتی می ‌باشد و قیمت هر کیلو میگو صادراتی ایران بستگی زیادی به کیفیت میگو، نوع میگو، نوع بسته ‌بندی و برند شرکت صادر کننده آن دارد و از طرفی نوسانات ارزی که در کشور ایران حاکم می باشد بر قیمت جهانی این ماده غذایی نیز تاثیر گذاشته و آن را تحت ‌الشعاع قرار داده است، به همین علت قیمت میگو درجه یک صادراتی در بازارهای جهانی نیز دارای نوساناتی بوده و نوع مرغوب، باکیفیت و درجه یک آن بالاترین قیمت را به خود اختصاص می‌ دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما