قیمت میگو تازه و پرورشی در ایران

چگونه می توان میگو تازه را از میگو مانده تشخیص داد؟ قیمت میگو تازه در بازار ایران چقدر رقم خورده است؟ میگو پرورشی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
میگو تازه یکی از برترین و مرغوب ترین انواع جانوران آبزی و دریایی می باشد که از انواع مختلفی برخوردار است. این آبزی از سخت پوستان مغذی بوده که در برابر حملات و همچنین آلودگی ها از خود مقاومت نشان می دهد. البته در بازار ایران میگو در انواع مختلفی به فروش می رسد که از راه های متفاوتی می توان متوجه تازه و کهنه بودن میگو شد و در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.

شناخت میگو تازه از کهنه

میگو تازه دارای خصوصیاتی می باشد که در میگو کهنه دیده نمی شود. از خصوصیات میگو تازه می توان به بوی آن اشاره کرد. بوی shrimps.ir بسیار خوب و مطبوع بوده و از بوی زننده و شدیدی برخوردار نمی باشد. اگر میگو از بوی آمونیاک برخوردار باشد، میگو فاسد شده است. از دیگر خصوصیات میگو تازه می توان به سفت و محکم بودن آن اشاره نمود و زمانی که پوسته میگو به گوشت آن چسبیده و به سختی جدا می شود، میگو تازه می باشد ولی در غیر این صورت میگو کهنه و فاسد است.
shrimps.ir تازه از رنگ طبیعی و برخوردار بوده ولی پوسته میگو کهنه و فاسد از هیچ رنگی برخوردار نیست و کاملاً بی روح می باشد. گوشت میگو تازه حالت چسبندگی و لیزی ندارد، در حالی که گوشت میگو کهنه دارای ماده ای لزجی مانند می باشد. در برخی از موارد بر روی پای میگو لکه های سیاه رنگی دیده می شود که نشان از ماندن آن در آب گرم و یخ به مدت طولانی می باشد.

در مورد میگو پرورشی چه می دانید

میگو پرورشی با میگو دریایی چه تفاوتی دارد؟ میگو های دریایی دارای یک رگه در قسمت بالای میگو می باشند که البته زمانی که میگو پاک می شود باید این رگه نیز گرفته شود. در مورد میگو های پرورشی می توان گفت که میگو دارای دو رگه بوده که یکی از آن در پشت میگو و دیگری در زیر پا های میگو خودنمایی می کند.
تفاوت دیگر در مورد میگو پرورشی با دریایی می توان گفت که میگو پرورشی دارای رنگ سبز زیتونی بوده و این رنگ می توان کمرنگ یا پر رنگ باشد. البته رنگ میگو های دریایی از جمله میگو خلیج فارس صورتی روشن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما