قیمت روز میگو در بازار ایران

میگو یکی از گرانترین موجودات دریایی خوراکی می باشد که با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد. قیمت روز میگو در بازار ایران چقدر می باشد؟ در مورد خواص میگو چه می دانید؟
میگو یکی از برترین انواع سخت پوستانی است که در آب های شور و شیرین زندگی می کند. این آبزی از جمله موجودات دریایی است که دارای خواص زیادی می باشد که از خود مقاومت زیادی نشان می دهد. البته باید بدانید که میگو ها سرشار از کلسیم، ید و پروتئین می باشند و از 122 الی 251 میلی گرم کلسترول برخوردار هستند. در مورد میگو می توان گفت که این جانور آبزی در برابر سمومی که در آب وجود دارند، از خود مقاومت نشان می دهد و می توان گفت که این نوع آبزی دارای خواص زیادی است که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.

خواص میگو دریایی در یک نگاه

میگو از مواد مغذی است که دارای آهن و فسفر می باشد و برای رشد زنان بسیار مناسب است. میگو ها دارای ویتامین B12 و D و سلنیوم می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند تمامی پروتئین موردنیاز بدن را تأمین کند. از بهترین مواد معدنی که در این آبزی وجود دارد آهن و نیاسین می باشد و خاصیت آنتی اکسیدانی در این آبزی باعث شده است تا در برابر سرطان ها مقاومت نشان دهد و آن ها را از بین ببرد.
نیاسین موجود در میگو باعث شده است تا کمبود های بدن و ضعف های عضلانی کاهش یابد و همچنین می توان گفت که برای سوءهاضمه و بثورات بسیار مهم می باشد. میگو برای درمان اسهال و مشکلات روحی و روانی بسیار مفید می باشد و با مصرف هر 120 گرم از این آبزی می توانید مقدار زیادی از مواد معدنی موردنیاز بدن خود را تأمین نمایید. البته برای کاهش وزن و درمان بیماری های سرطانی خوردن میگو لازم می باشد و البته در درمان بیماری های قلبی و عروقی مفید واقع شده است.

قیمت روز میگو در بازار ایران

میگو از جمله برترین انواع مواد غذایی دریایی است که در بازار با فروش خوبی همراه می باشد. البته این محصول گران قیمت بوده و با توجه به خواصی که دارد قیمت آن به چشم نمی آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما