قیمت بازار بهترین انواع میگو خشک در کشور

میگو یکی از برترین انواع آبزیانی است که در بازار کشور به صورت خشک شده و تازه به فروش می رسد. قیمت بازار بهترین shrimps.ir خشک در ایران چقدر می باشد؟
یکی از مرغوب ترین انواع آبزیانی که از دسته سخت پوستان به شمار می رود و البته قادر است در آب های شور و شیرین دریا یافت شود، میگو نام دارد. این محصول از منابع غذایی بسیار مقوی برخوردار بوده و همچنین از برترین موجودات دریایی به شمار می رود. همچنین گفته شده است که میگو ها دارای میزان زیادی پروتئین، کلسیم و ید می باشند و از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند.

روش های خشک کردن میگو در ایران

میگو خشک یکی از برترین انواع میگو بوده که در بازار از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و همچنین این آبزی با روش های مختلفی خشک می گردد که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است.
در روش اول باید میگو را به طور کامل در آب نمک زیاد گذاشته و البته در آب جش به مدت 20 دقیقه جوشانده شود و زمانی که رنگ میگو نارنجی شود، می توانید آن را خارج کنید. میگو را آبکش کرده و در مقابل نور آفتاب قرار می دهیم و هر روزه باید میگو ها جابه جا شوند تا به خوبی خشک گردد. بعد از خشک کردن میگو ها باید آن ها را در داخل پارچه ای گذاشته و آرام به زمین کوبیده تا پوست آن ها جدا گردد.
در روش دوم نیز باید میگو ها با آب و نمک جوش بخورند و بعد از آن در سبد بزرگی ریخته شود و در مکانی آویزان می گردد و بعد از پاشیدن نمک بر روی میگو ها باید آن ها در زیر آفتاب قرار دهیم تا خشک گردد.

قیمت میگو خشک در بازار کشور

میگو ها در اندازه های متفاوتی در بازار به فروش می رسند و البته بیش ترین shrimps.ir مربوط به میگو خشک بوده است. میگو خشک از خواص زیادی برخوردار بوده و از میزان زیادی ویتامین B12 و D برخوردار می باشد و همچنین میزان امگا3، پروتئین و فسفر موجود در این میگو بیش تر از دیگر انواع میگو ها بوده است.
افرادی که کم خونی دارند و یا از بیماری سرطان رنج می برند می توانند از میگو خشک به صورت روزانه مصرف کنند و البته این محصول به عنوان یک میان وعده خوب استفاده می گردد و به صورت بسته بندی شده در بازار به فروش می رسد.
shrimps.ir خشک ریز در بازار کشور 45000 تومان و قیمت میگو خشک معمولی در بازار 65000 تومان بوده است. البته میگو خشک متوسط در بازار کشور با قیمت 75000 تومان و شاه میگو با قیمت 85000 تومان به فروش می رسد. جهت اطلاع از وضعیت shrimps.ir خشک می توانید با مشاورین واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما