فروش میگو خشک ریز به صورت عمده

میگو که از قوی ترین فرآورده های دریایی است، در سایزهای متنوعی تولید و روانه بازار  می شود

میگو پرورشی عمده یکی از انواع میگوهاست که از کوچک ترین اندازه بین میگوها برخوردار بوده و طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است. فروش آن در شهرهای جنوبی کشور امکان پذیر است و می توانید تازه ترین نمونه از آن را به صورت عمده تهیه نمایید.

فروش میگو خشک ریز به صورت عمده

آشنایی با خاصیت میگو خشک

آشنایی با خاصیت میگو خشک میگو جزء محصولات گوشتی و دریایی است که کالری آن نسبت به مابقی انواع غذاهای دریایی کم تر است.

همچنین سرشار از سلنیوم است. سلنیوم می تواند مثل انواع آنتی اکسیدان ها خواص ضد التهابی داشته باشد ‌و در درمان سرطان موثر باشد.

در یک وعده چهار گرمی از میگو، 4 میلی گرم آستاگزانتین وجود دارد. آستاگزانتین از سیستم آنتی اکسیدانی، سیستم عصبی و اسکلتی بدن پشتیبانی می کند. از طرفی میگوها برای افرادی که می خواهند کلسترول را در رژیم غذایی خود کم کنند، بسیار موثر است؛ چرا که از کمترین میزان کلسترول برخوردارند. همچنین میگو حاوی فسفر و ویتامین D است که به تقویت استخوان ها کمک می کند و در نتیجه خطر شکستگی و پوکی استخوان را به حداقل ممکن می رساند.

ترکیب امگا 3 و ویتامین B12 موجود در میگو می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد، آن ها را تیز و هوشیار نگه دارد و مانع از بیماری آلزایمر شود. بنابراین استفاده از آن در افراد مسن بیش تر از مابقی افراد توصیه می شود.

میگو همچنین می تواند خطر حمله قلبی و مغزی را بسیار کم کند. حمله ی قلبی و سکته مغزی دو علت شایع مرگ در سراسر جهان هستند. گفته می شود افرادی که هر هفته میگو می خورند، ماده خاکستری بیش تری در مغز آن ها به وجود خواهد آمد. ماده خاکستری در قسمت هایی از مغز وجود دارند که در کنترل احساسات و حافظه بسیار موثر است.

میگو سرشار از آنتی اکسیدان است. وجود آنتی اکسیدان ها در ماهی شیر جنوب رادیکال های آزاد که عامل ایجاد سرطان است را از بین خواهند برد. همچنین میگو حاوی تریپتوفان است که تصور می شود باعث تحریک هورمون سروتونین می شود. هورمون سروتونین مانع از افسردگی می شود.

خرید میگو خشک ریز بوشهر

خرید میگو خشک ریز بوشهر میگو انواع متنوعی دارد که یکی از آن ها میگوی شور است. خرید میگو خشک شور بسیار زیاد شده است و آن هم به دلیل خوشمزه بودن میگو می باشد. به دلیل برخورداری این غذای دریایی از مزایای بسیار برای سلامتی بدن انسان، خرید عمده میگو هم در بوشهر با استقبال مواجه شده است و افراد در هر جای ایران بهترین نمونه از آن را برای مصرف تهیه می نمایند.

خرید عمده میگوی ایرانی بسیار به صرفه تر است و در این صورت خریداران با پرداخت کم ترین هزینه به بهترین نمونه از میگو دست خواهند یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما